آخرین خبرهااستان هااسلایدر

کسانی که در مقابل توهین ها سکوت کردند بی غیرتند/ سازمان ها حیاط خلوت آقایان نیستند/ فرصت ۴۸ ساعته برای گزارش پاداش

محمد حسن علیپور

منشی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با تشریح اتفاقات روزهای اخیر شهرداری این کلانشهر، از عملکرد ضعیف و توهین مدیر غیربومی شهرداری به شهروندان رشت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تدبیرشرق، محمد حسن علیپور با بیان اینکه شهرداری رشت در بسیاری از موارد در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود ناتوان بوده است تصریح کرد: با این وجود اخیرا شنیده می شود باز هم افرادی با سفارش برخی اعضای شورا به بدنه شهرداری رشت و یا سازمان های تابعه اضافه شده اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: سازمان های شهرداری رشت حیاط خلوت مدیران نیست. چطور افرادی با احکامی نظیر مشاوره و حقوق های قابل توجه به سازمان های تابعه شهرداری تحمیل می شوند؟

وی همچنین با اعلام اینکه متاسفانه به نظر می رسد سفارش برخی افراد و حتی برخی اعضای شورا در عزل و نصب ها رو به گسترش است افزود: امروز شاهد توهین هایی از همان مدیران تعرفه شده به مردم شریف رشت هستیم و ظاهرا برخی آقایان در مقابل این اظهارات توهین آمیز به همشهریان خود در آن جلسه سکوت کرده اند. قطعا کسانی که از توهین ها مطلع شدند و سکوت کردند بی غیرتند و به آنها هشدار می دهم که از خشم مردم غیور و انقلابی رشت بترسند.

محمدحسن علیپور از به کار گیری نیروهای غیر بومی کم تجربه در پست های حساس مدیریتی به شدت انتقاد کرد و گفت: مجموعه شهرداری رشت نیروهای توانمندی را در درون خود در طی سالها پرورش داده است که متاسفانه ظرفیت هایشان نادیده گرفته شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایطی که پروژه های عمرانی بزرگ رشت به تعطیلی کشیده شده است باز هم همه روزه تماس های مکرر بابت حقوق ها معوقه داریم که جای تاسف دارد و شهردار باید در این زمینه پاسخگو باشد. چطور نیروهای سد معبر همچنان حقوق و مزایای دو یا سه ماهه معوقه دارند؟

عضو هیئت رئیسه شورا با بیان اینکه شهردار رشت باید طی ۴۸ ساعت آینده گزارش جامعی از پاداش مدیران را به اعضای شورا ارائه کند اظهار داشت: دکتر نصرتی باید در خصوص پاداش های مدیران شفاف سازی کند و اگر قرار است پاداشی در نظر گرفته شود کارکنان نیز باید در این موضوع دیده شوند.

محمد حسن علیپور افزود: شنیده هایی که در خصوص پاداش های نجومی در برخی مقاطع به گوش می رسد نگران کننده است.

وی در پایان اعلام کرد: عملکرد شهردار رشت در برخی حوزه ها به شدت ضعیف بوده است و باید هرچه سریعتر نسبت به اصلاح رویه موجود اقدام نماید.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا