آخرین خبرهااستان ها

تهیه سناریوهای مختلف برای بودجه امسال گیلان | هنگام تولید نبض بازار را به دست بگیریم

سالاری، امروز در جلسه برنامه ریزی استانداری گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد،گفت: برای سرعت بخشیدن به توسعه در روستاها،نمی توان آنها را از هم جدا کرد و برایشان نسخه متفاوت بپچیم.

تدبیرشرق/مصطفی سالاری، امروز در جلسه برنامه ریزی استانداری گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: برای سرعت بخشیدن به توسعه در روستاها،نمی توان آنها را از هم جدا کرد و برایشان نسخه متفاوت بپچیم.

وی افزود: طوری کار کنیم که خدمات و کالاها تولید شده به بازار برسد و اگر نرسد همه کارها شکست می خورد.باید هنگام تولید نبض بازار را به دست بگیریم.

سالاری خاطر نشان کرد: در اجرای روش توسعه اقتصاد روستاها و شهرستانها باید عملیاتی عمل کرد.تعداد بیکاران، میزان زیرساخت ها تعداد زنان و مردان در روستاها مشخص شود و پس از شناسایی ظرفیت ها کارهای تاثیرگذار انجام شود.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن سهم هر دستگاه اجرایی در خصوص برنامه اقتصادی می توان با برنامه و مشخص حرکت کرد.

استاندار گیلان افزود:همه روستاهها را باهم ببینیم تا پیشرفت ها به موزات انجام شود.

وی ادامه داد: فضای کسب و کار در گیلان باید بهتر شود، در گیلان قرار ما این است که ستاد اقتصاد مقاومتی فعال شود،تا با روال مشخصی رسیدگی کنیم.

سالاری در خصوص بودجه امسال تصریح کرد: حتما باید سناریوهای مختلف داشته باشیم و بی مهابا جلو نرویم.

وی افزود: اولویت استان اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است.

استاندار گفت: اگر می خواهیم حداقل مشاغل با مقیاس متوسط و واحد های تولیدی و خدماتی متوسط در استان راه اندازی شود و موانع غیر منطقی سر راه سرمایه گذار قرار نگیرد، باید بدین منظور مرجعی فراگیر و فرابخشی که جامعیت لازم را داشته باشد تعیین گردد.

وی ستاد اقتصاد مقاومتی استان که متشکل از استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی است را مرجعی مناسب برای بررسی مسائل مختلف استان دانست و تصریح کرد: از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی مسائل مختلف استان را بصورت درون خانوادگی پیگیری می کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید در خصوص رونق فضای کسب و کار استان تلاشی مضاعف داشته باشیم، گفت: بهره گیری از خرد جمعی و تعامل درون استانی نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه محور استان دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا