آخرین خبرها

آلودگی‌ هوا در خراسان رضوی شدت گرفت / آغاز به کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر/ تعطیلی تمامی مراکز آموزشی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ادارات دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند، هم‌چنین تمامی مراکز آموزشی در دو روز آینده تعطیل خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد مقدوری با اشاره به شدت بالای آلاینده‌ها در هوای مشهد و برگزاری جلسه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا و گردوغبار استان طی ساعتی قبل، اظهار کرد: در این راستا ادارات دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با دوساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند. هم‌چنین مصوب شد بانک‌ها با روال روزهای عادی کار خود را شروع کرده، اما دو ساعت زودتر تعطیل شوند.

وی ادامه داد: هم‌چنین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمامی مراکز آموزشی تعطیل خواهند بود به جز امتحاناتی که به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می‌شود.

مقدوری با بیان این‌که آموزش و پرورش جزئیات بیش‌تری از تعطیلی مراکز آموزشی به والدین دانش آموزان اطلاع‌رسانی خواهد کرد، تصریح کرد: تمامی مهدکودک‌ها هم در مشهد طی این دو روز تعطیل هستند و در صورت نیاز کارکنان به جز موارد و دستگاه‌های خاص می‌توانند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

وی با بیان این‌که امروز شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت بسیار ناسالم است و پیش‌بینی‌های هواشناسی برای فردا اندکی کاهش این آلاینده را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: با این وجود این کاهش میزان آلایندها در حدی نیست که وضعیت خیلی نسبت به امروز بهبود یابد.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: پیش‌بینی‌ها برای روز پنج‌شنبه حاکی از افزایش شدت آلودگی هوا در مشهد است از این رو برای تعطیلی ادارات فردا بررسی‌های بیش‌تر و موضوع به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا