آخرین خبرهااستان ها

هزار واحد بوم‌گردی در گیلان ظرف مدت دو سال به بهره برداری می‌رسد | بروکراسی اداری کنار گذاشته شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لاهیجان گفت: باید پنج هزار واحد بوم‌گردی در گیلان ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

تدبیرشرق/آرش فرزام صفت، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لاهیجان گفت: باید پنج هزار واحد بومگردی در گیلان ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

 

فرزام صفت همچنین با بیان اینکه در راستای سیاست‌های استاندار گیلان تاکنون ۳۰۰ طرح از سوی فرمانداران شهرستان‌های گیلان به بانک معرفی شدند افزود: با توجه به تاکید استاندار بانک‌ها موطف به خدمت‌رسانی شدند تا کارهای بانکی تسریع پیدا کند.

طرح توسعه بوم‌گردی در لاهیجان به خوبی دنبال می‌شود

در ادامه سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار گردید که تعداد کل طرح های معرفی شده به کمیته فنی شهرستان ۲۳۰ طرح که به میزان ۶۰۳ هزار و ۵۰ میلیون ریال می‌باشد و در صورت تصویب برای ۱۳۰۴ نفر اشتغالزایی می‌شود.

امیر جانبازی افزود: در اشتغال روستایی ۲۰۷ طرح به مبلع ۵۲ هزار و۷۰۰ میلیون ریال با اشتعالزایی ۱۱۳۴ نفر ودر طرح فراگیر ۲۳ طرح بالع بر ۸۲ هزار و۱۵۰ میلیون ریال با اشتعالزایی ۱۷۰ نفر به استان ارسال شده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه توسعه بو‌م‌گردی در شهرستان لاهیجان با تاکید استاندار گیلان به خوبی دنبال می شود و در آینده نزدیک تسهیلات به متقاصیان پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: طرح‌های ارسالی به استان و صدور مجوزها در صورت عدم مشکل قانونی سریعتر انجام شود.

بروکراسی اداری کنار گذاشته شود

ذبیح الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و شهرستان‌ها درخواست کرد تا بروکراسی اداری کنار گذاشته شود و بانک ها متقاصیان را سرگردان و کلافه نکنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا