استان هااقتصادی

نماینده مردم لنگرود در مجلس: مقررات دست و پاگیر بانک‌ها سبب عدم استقبال روستاییان از وام اشتغال شده است

لاهوتی

لاهوتی با بیان اینکه مقررات دست و پاگیر بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال روستایی باعث شده است که روستاییان از این طرح استقبال نکنند، تصریح کرد: اخیرا قانونی در مجلس تصویب شد که روستاییان بتوانند با شرایط آسان وام اشتغال دریافت کنند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از دیارمیرزا، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال شهرستان لنگرود اظهار داشت: ۱۱ هزار میلیارد تومان بودجه برای پرداخت تسهیلات روستایی در کل کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این میزان ۲۳۰ میلیارد تومان در کشور پرداخت شده است که ۱۵ میلیارد تومان آن سهمیه لنگرود برای اشتغال روستایی است.

عدم استقبال روستاییان از وام اشتغال به علت مقررات دست و پاگیر بانک‌ها

لاهوتی در ادامه با بیان اینکه مقررات دست و پاگیر بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال روستایی باعث شده است که روستاییان از این طرح  استقبال نکنند، تصریح کرد: این در حالی است که در سفر وزیر کار به لنگرود بصورت نمادین به یک نفر ۱۰ میلیون تومان وام پرداخت شد اما از آن به بعد بخاطر مقررات دست و پاگیر، روستاییان معطل شدند.

وی گفت: اخیرا قانونی در مجلس تصویب شد که از روستاییان بتوانند با شرایط آسان وام اشتغال دریافت کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پایان از سیستم سایت کارا در کشور انتقاد کرد و آن را یک حرکت باز دارنده برای کشور دانست.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا