آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مهندس جعفرزاده: متأسفانه اصلاح طلبان رشت خوب عمل نکردند و اصلاح طلبی در رشت نیاز به اصلاحات دارد و رسما از بابت لیست امید عذرخواهی می‌کنیم

مهندس جعفرزاده اصلاح طلبان

به گزارش تدبیرشرق، همایش تجلیل از حماسه سازان ولایت مدار همراه با ضیافت افطار به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در این مراسم ضمن انتقاد به لیست امید شورای شهر رشت، اظهار کرد: متاسفم برای دوستان بابت این لیست امید که همه را ناامید کرد. چرا از مردم عذرخواهی نمی کنید؟ کجای این لیست شما در دل مردم امید ایجاد کرد؟

جعفرزاده با بیان اینکه تخلفات زیادی در بستن لیست امید شورای شهر رشت انجام شد، گفت: لیستی خلاف قوانین بستید و مردم رشت به شما گفتند که هرچیزی را که خلاف عقلانیت و تدبیر باشد را قبول نداریم و باید از این موضوع درس بگیرید. شما باید می دانستید که نمی توانید چیزی را به مردم تحمیل کنید. حالا هم آمده اید و مدام مصاحبه می کنید و کلیپ پخش می کنید تا دیگران را مقصر جلوه می دهید.

نماینده مردم رشت گفت: بنده نه در شورای اصلاح طلبان بودم و نه در بستن لیست امید دخالت داشتم و تا یک روز مانده به انتخابات صبر کردم تا اصلاح کنند. افراد بسیار شایسته ای بودند که در لیست آنها نیامد. لیستی دادند که از همان اول که پخش شد مردم گفتند این لیست رای نخواهد آورد. خود من هنوز چندتن از کسانی که در لیست بودند را هنوز نمی شناسم. شهرهای بالای ۴۰۰ هزار نفر می بایست دو برابر لیست ارائه می شد. نظرسنجی ها رعایت نشد. افراد را دعوت کردید و دفاعیه گرفتید اما در تصمیم گیری های شما نقش نداشتند. چرا مردم را مورد تمسخر قرار دادید؟! اگر قرار بود ۳۰ – ۳۵ نفر دورهم بنشینید و تحت هرعنوانی لیست بدهید از همان ابتدا می گفتید که کسی از بیرون شما نیاید.

جعفرزاده ادامه داد: قرار بود ۶+ ۵ (متشکل از ۶ سیاسی و ۵ غیرسیاسی) اما چنین نشد و لیست امید مورد غضب مردم واقع شد. مگر می شود شما ادعای اصلاح طلبی داشته باشید ولی در لیست شما اسمی از یک خانم نباشد؟! این چه لیستی است که اقوام را ندیده است. مگر می شود به آذری زبان های مهربان که سال ها در کنارهم مسالمت آمیز زندگی کرده ایم توجه نکرد.

وی اظهار کرد: متأسفانه اصلاح طلبان رشت خوب عمل نکردند و اصلاح طلبی در رشت نیاز به اصلاحات دارد و رسما از بابت این لیست عذرخواهی می‌کنیم.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هرگز لیستی به نام امید و یا اصلاح طلبان برای انتخابات شورا ارائه نکرده است یادآور شد: به چنین کاری نیاز نداشتم اما بنده اشتباه کردم که روز آخر لیست دادم. اگر یک هفته فرصت داشتم نشان می دادم که اصلاح طلبان چه کسانی هستند.

نماینده مردم رشت در خصوص شورای شهر نیز با بیان اینکه در شورای شهر رشت همه تفکرات وجود دارد، گفت: هیچ خط قرمزی نداریم. بنده تابع نظرات شورای شهر هستم چه در انتخاب شهردار و چه در کارهای دیگر و قرار نیست نظر خودم را به آنها تحمیل کنم ولی باید خدمات شهردار فعلی هم در نظر گرفته شود و مجموعه نمایندگان نیز به شورا کمک خواهند کرد.

/دیار میرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا