آخرین خبرهااستان ها

طرح توسعه بوم‌گردی در شهرستان لاهیجان مجدانه و به خوبی دنبال می شود

به گزارش تدبیرشرق در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل، دفتر روستایی و عشایری، میراث فرهنگی و معاون سرمایه گذاری، کار تعاون و رفاه اجتماعی بهمراه معاونین، معاون سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی، مدیرکل پست بانک، مدیرعامل بانک توسعه و تعاون و معاون صندوق کارآفرینی امید برگزار گردید.

مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان در ابتدای این جلسه گفت؛ در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار گردید که تعداد کل طرح های معرفی شده به کمیته فنی شهرستان تا تاریخ ۹۷/۰۳/۰۲ ، ۲۳۰ طرح به میزان ۶۰۳هزار و ۵۰میلیون ریال می‌باشد که در صورت تصویب برای ۱۳۰۴ نفر فرصت شغلی ایجاد میشود.

وی در ادامه گفت؛ در اشتغال روستایی ۲۰۷ طرح به مبلغ ۵۲هزار و ۷۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۱۱۳۴ نفر و در طرح فراگیر ۲۳ طرح بالغ بر ۸۲ هزار و ۱۵۰میلیون ریال با اشتغالزایی ۱۷۰ نفر ارسال گردید.

جانبازی افزود: بررسی طرح‌های ارسالی به استان و صدور مجوزها در صورت عدم مشکل قانونی سریعتر انجام شود.

وی در پایان گفت؛ طرح توسعه بوم‌گردی درشهرستان مجدانه و به خوبی دنبال می شود و در آینده نزدیک تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

در ادامه مدیرکل کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استان گفت: شهرستان لاهیجان منظم و کارشناسانه ترین جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح استان برگزار نمود.

فرزام صفت افزود؛ علت حضور در جلسات شهرستانی رفع مشکلات و موانع میباشد و گزارش این جلسات روزانه توسط استاندار محترم پیگیری میشود.

وی در پایان گفت؛ متقاضی باید بداند که هدف این طرح اشتغالزایی و تولید میباشد و دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان نقش اول در راهنمایی و هدایت متقاضیان را عهده دار هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا