آخرین خبرها

بازدید هیأت تجاری روسی از واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی میرود بابلسر

بازدید هیأت تجاری روسی از واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی میرود بابلسر

استان‌ها > مازندران – یک هیأت تجاری روسی به سرپرستی معاون استانداری ولگاگراد از کشور همسایه روسیه، از واحدهای صنایع شیلاتی استان مازندران در ناحیه صنعتی میرود بابلسر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، در این بازدید که خیریان پور معاون همآهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی و اسد فرماندار شهرستان بابلسر حضور داشتند، علی پور ضمن تشریح ظرفیتهای واحدهای تولیدی استان گفت: در حال حاضرحدود ۳۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیارد ریال در این ناحیه صنعتی در حال فعالیت می باشند که علاوه برتأمین بخشی از نیازهای استان، محصولات تولید شده را به خارج از کشور صادر می نمایند.

وی درادامه با اشاره به صادرات تولیدات استان به روسیه افزود: سال گذشته یک محموله ۲۰ تنی توسط شرکت پاک ثمر میرود به کشور روسیه صادر شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری خوبی برای همکاری شیلاتی دو کشور وجود دارد، اینگونه بازدیدها را زمینه مناسبی برای شناخت بیشتر توانمندیهای شیلاتی دانست و آمادگی واحدهای تولیدی را برای توسعه همکاریهای شیلاتی فیمابین اعلام نمود.

لازم به توضیح است، هیأت تجاری روسی از واحدهای تولیدی پاک ثمر میرود، خوراک آبزیان بهدانه شمال، قوطی سازی مازند و شرکت فرآورده های تلاجی در ناحیه صنعتی میرود بابلسر بازدید کردند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا