آخرین خبرها

صالحی: حجت‌الاسلام طباطبایی نقش برجسته‌ای در شکل‌گیری انقلاب داشت

صالحی: حجت‌الاسلام طباطبایی نقش برجسته‌ای در شکل‌گیری انقلاب داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر حجت لاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی صبح امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت از مقابل مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) با حضور پرشور مردم، دوستداران آن مرحوم و مسئولان و چهره های برجسته کشوری و لشکری بدرقه خانه ابدی شد.

صالحی همچنین در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی درباره شخصیت این عالم وارسته گفت: ایشان از لحاظ سیاسی نقش بسیار برجسته ای در شکل گیری انقلاب اسلامی داشتند و همواره جزء یاوران امام راحل، رهبری معظم و نظام جمهوری اسلامی بودند.

او ادامه داد: این عالم ربانی چه در زمان حضورشان در مشهد به عنوان نمایندگی مردم مشهد و سپس در تهران و همچنین در حمایت از نظام و اهداف انقلاب همیشه ایستاده و بر این امر تاکید داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی این عالم ربانی یادآور شد: علاوه بر وجه سیاسی و انقلابی مرحوم طباطبایی را می توان به شخصیت برجسته اخلاقی شناخت که این اخلاق و شخصیت می تواند در جامعه الگو باشد.

صالحی با بیان اینکه طباطبایی به پیگیری از علمای سلف دین ارتباط فعال و حسنه ای با مردم داشت اضافه کرد: مردم خانه ایشان را خانه خود می دانستند و در مشکلات همواره به ایشان مراجعه می کردند. حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی تاثیر زیادی در تربیت اخلاقی و دینی مردم داشت.

۵۸۲۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا