آخرین خبرها

جهانبخش: بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شده، محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود

جهانبخش: بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شده، محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش بعد از تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر پس از مدتی که تیم ناقص بود، امروز بیشتر بازیکنان رسیده‌اند. تیم روحیه خوبی دارد و تمرینات را با تمام قوا شروع می‌کنیم. من هم شرایط تمرین را دارم و از امروز محکم و با قدرت تمرینات‌مان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت خودش تصریح کرد: بارها گفته‌ام هر وقت که شرایطش را داشته باشم که برای تیم ملی بازی کنم، با همه وجود و تلاشم بازی خواهم کرد. می‌خواهم برای تیم ملی مهم باشم و اگر مثمرثمر باشم، فوق‌العاده می‌شود. اگر حضورم همراه با گل یا پاس گل هم باشد، خیلی خوب خواهد شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص دیدارهای دوستانه تیم ملی با ازبکستان، یونان و ترکیه گفت: قطعا کادر فنی بر اساس نیازهایی که داشتیم این بازها را فراهم کرده است. پیش‌بینی‌شان این بوده که محک جدی بخوریم. ازبکستان تیمی فیزیکی دارد و یونان و ترکیه هم به عنوان تیم‌هایی که در اروپا حضور دارند و نزدیک به اسپانیا و پرتغال هستند، می‌توانند محک خوبی برای تیم ملی باشند تا هماهنگی‌هایی که متأسفانه این مدت کمتر شده را بین بازیکنان بیشتر کنند.

۲۵۶ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا