آخرین خبرها

نظر ونگر برای جانشینی‌اش به چه کسی نزدیک‌تر است؟

نظر ونگر برای جانشینی‌اش به چه کسی نزدیک‌تر است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه آرسنال و آرسن ونگر در پایان این فصل تصمیم به قطع همکاری گرفته اند، هنوز مشخص نیست که کدام مربی جانشین پیرمرد فرانسوی خواهد شد. از کارلو آنجلوتی تا پاتریک ویرا و لوییز انریکه، نام هایی هستند که برای جانشینی ونگر به گوش می رسند اما گویا نظر خود این مربی برای جانشینش چیز دیگری است.

یکی دیگر از نام هایی که در این میان مطرح شده، مایکل آرتتا هافبک پیشین آرسنالی هاست. او که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده گویا از حمایت ونگر برای نشستن روی نیمکت آرسنال هم برخوردار است.

ونگر در صحبت هایی در خصوص آرتتا و احتمال جانشینی او گفته:« چرا که نه؟ مایکل همه توانایی ها و کیفیت های لازم برای هدایت آرسنال را دارد و فکر می کنم یکی از گزینه های دارای شانس باشد. او در آرسنال یک رهبر و یک کاپیتان بود و عشقش به فوتبال مثال زدنی است. آرتتا شناخت بسیار خوبی هم از آرسنال دارد و از اهداف باشگاه آگاه است. من برای افرادی که با من کار کرده اند، مثل بولد که شش سال دستیارم بود یا ینس لمان، تجارب گرانبهای زیادی را به یادگار گذاشته ام. آرتتا هم دستیار گواردیولا در سیتی بوده و فکر می کنم اکنون شایستگی لازم برای جانشینی من را دارد.»

 

۲۵۴ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا