آخرین خبرهاملی

احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی می‌شود | موافق تعطیلات زمستانی‌ مدارس هستیم

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال اقدام و برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای این طرح هستیم. در تلاشیم قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، این برنامه را آماده کنیم. اما احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی خواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعطیلی زمستانی مدارس، اظهار کرد: ما با این طرح موافق هستیم و میان دستگاه‌های مختلف هم اجماع نظری در این زمینه وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال اقدام و برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای این طرح هستیم. در تلاشیم قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، این برنامه را آماده کنیم. اما احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی خواهد شد.

وی افزود: این موضوع احتمالا نیاز به مصوبه مجلس داشته باشد که اگر نیازمند تصویب‌ مجلس باشد آن را به مجلس ارسال می‌کنیم. ما موافق تعطیلی دوهفته تعطیلات زمستانی‌ مدارس هستیم و تلاش می‌کنیم آن را در سال جاری اجرایی کنیم.

وزیر آموز و پروش در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تجمع معلمان در مقابل سازمان برنامه و بودجه و بازداشت عده‌ای از آنها، تصریح کرد: مراسم به مانند هر سال برگزار شده که البته کم‌ملاحظه‌گی برخی همکاران امسال وجود داشت، چراکه شرایط مناسبی برای برگزاری این تجمع فراهم نبود.

بطحایی ادامه داد: برخی تشکل‌ها نیز جلساتی با حضور نماینده‌های وزارت آموزش و پرورش داشتند و مسائل خود را آنجا مطرح کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضرب و شتم معلمان در هفته معلم کار پسندیده‌ای نیست، گفت: البته به من گزارش داده‌اند در آن تجمع عده‌ای غیرمعلم نیز حضور داشتند و شعارهای غیرصنفی می‌دادند که ربطی به معلمان نداشت.

وی در پایان تاکید کرد: از معلمان بازداشتی فقط یک نفر در بازداشت مانده است و بقیه آزاد شدند که ما در حال رایزنی برای آزادی این فرد هستیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا