آخرین خبرهااستان ها

با تامین کالای اساسی، دغدغه ای برای توزیع و تنظیم بازار گیلان نداریم

کارگروه تنظیم بازار استان برای اولین بار با دبیری سازمان صنعت معدن تجارت استان گیلان در محل استانداری با حضور استاندار و سایر مدیران اعضای مرتبط با هدف کنترل کنترل و تنظیم بازار تشکیل شد

به گزارش تدبیرشرق؛ فرهاد دلق پوش، هدف از تشکیل کارگروه تنظیم بازار را ایجاد آرامش در بازار ، تامین و توزیع کالاهای اساسی با عنایت به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان دانست و گفت: در این راستا طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از طریق برگزاری نمایشگاه ضیافت از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۸ اردیبهشت با برپایی ۸۲ غرفه در نمایشگاه بین المللی شهرستان رشت شروع شده است و نمایشگاه های مشابه در در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تنظیم اقلام مصرفی در ماه مبارک نظیر زولبیا و بامیه و حلیم نرخ های مصوب تعیین میگردد و دغدغه ای برای تامین اقلام پرمصرف این ماه برای مردم وجود ندارد.

متولی تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه با تامین کالای اساسی، دغدغه ای برای توزیع و تنظیم بازار گیلان نداریم، اظهار داشت:جهاد کشاورزی مسئولیت تهیه اقلام و کالاهای اساسی را به عهده دارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز نسبت به هماهنگی مباشر و توزیع اقلام به صورت گسترده با نظارت دقیق در گیلان اقدام خواهد نمود.

رسیدگی به تخلفات آنی صورت گیرد تا اثربخشی بیش‌تری داشته باشد.

دکتر مصطفی سالاری در این جلسه بر تامین و توزیع بهنگام کالاهای اساسی مردم تاکید نمود و اظهار داشت: اقلام لازم جهت گذراندن ایام مبارک ماه رمضان توسط دولت تامین شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم کنترل کیفیت و قیمت اقلام مصرفی در این ایام، کمیسیون تنظیم بازار شهرستان ها در  سراسر استان را تنها مرجع ذی صلاح در این امر قلمداد کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ضرورت دارد گشت های نظارتی توسط اداره تعزیرات حکومتی فعال شوند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به تخلفات آنی صورت گیرد تا اثربخشی بیش‌تری داشته باشد.

دکتر سالاری در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت ایجاد شرایطی آرام و‌ مطمئن برای مردم در ایام مبارک ماه رمضان، گفت: مردم انتظار بحق دارند و باید در این خصوص درست عمل کنیم.

گفتنی است تنظیم بازار استان پیش از بر عهده سازمان جهاد کشاورزی بوده که در سال جدید به سازمان صنعت معدن تجارت استان ها واگذار  شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا