آخرین خبرها

فنایی: تیام و باقری باید از زمین اخراج می شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فنایی: تیام و باقری باید از زمین اخراج می شدندمحمد فنایی در خصوص عملکرد داور عمانی دیدار استقلال و ذوب آهن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تصور من این است که بازی، بیش از اندازه حساسی را به این داور عمانی داده اند و قبل از شروع بازی هم می شد سنگینی این بازی برای او را پیش بینی کرد. 
وی ادامه داد: داور از ابتدای بازی بسیار استرس داشت و از همان دقیقه اول کار خود را با اشتباه شروع کرد. او می توانست تیام را در ثانیه های ابتدایی از زمین مسابقه اخراج کند و به اعتقاد من تیام شروع کننده خشونت های این مسابقه بود. این بازیکن دوبار به خاطر حرکت غیر ورزشی مستحق دریافت کارت قرمز بود و بسیار شانس آورد که داور اشتباه کرد. 
کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: به غیر از تیام، فرشید باقری دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران هم در این مسابقه باید از زمین بازی اخراج می شد که باز هم داور با اشتباه خود این کار را انجام نداد.
وی در رابطه با پنالتی گرفته شده برای تیم استقلال، اظهار داشت: پنالتی استقلال کاملا درست بود ولی داور نتوانست این دیدار را به درستی قضاوت کند و به همین دلیل اشتباهات او کاملا به چشم آمد. 
فنایی ادامه داد: داور در مجموع نمره خوبی از این مسابقه نخواهد گرفت و مطمئن باشید عملکرد او به صورت دقیق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بررسی و با او برخورد خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا