آخرین خبرهااستان ها

بدون حصار و تفکیک سلایق فکری به استقبال نظرات جوانان می رویم / جوانان باید آثار جلسات را ببینند

تدبیرشرق/فرشاد نوروز پور مشاور استاندار گیلان در امور جوانان گیلان در جلسه ساماندهی امور جوانان در استانداری گفت: جوانان فرهیخته از افتخارات استان محسوب می شوند.

وی افزود: برای سومین بار در سالجاری جمعی با حضور جوانان را شاهد هستیم و این جلسه حسن ختامی عالی در ماه شعبان خواهد بود و آنان آثار جلسات را ببینند. امید می رود خاطرات خوبی از دکتر تند گویان از گیلان بر جا بماند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است همه جوانان استان را ببینیم. سعی کردیم در دعوت ها پراکندگی جغرافایی و صنفی رعایت کنیم تا دغدغه همه جوانان را بشنویم. این اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان کشور است که در استان گیلان برگزار می شود و خود جوانان هم حضور دارند.

نوروزپور خاطرنشان کرد: حضور جوانان و شنیدن نظرات آنان بدون برنامه ریزی از قبل تعیین شده است تا با آسودگی خاطر حرفها زده شود و تصمیمات لازم گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از توجه به جوانان استان احساس ناراحتی می‌کنند، افزود: برخی ها نگران بودند که جوانان با سلایق فکری مختلف در این جلسه باشند، اما ما می خواهیم پای در دلهای جوانان بنیشیم و حصاری بین ما جوانان نباشد.

مشاور استاندار درامور جوانان تصریح کرد: جوانان قشری حساس هستند و می خواهیم ارتباطمان را با همه جوانان با هر سنی در هر جغرافیایی در استان داشته باشیم. انحصار ارتباط و جوان معرفی کردن باید شکسته شود.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم صدای جوانان و بانوان که در لابی های مردانه دیده نمی شدند، را ببینیم .تلاش کردیم دانشجویان را بیشتر و بهتر در استان ببینیم .

وی افزود: می خواهیم راه را بر جوانان باز کنیم تا خروجی های بهتری نصیب توسعه استان شود.

نوروزپور گفت: انتظار داریم در هیت دولت و بیرون استان صدای جوان گرایی در گیلان به گوش دولت رسانده شود.

وی ادامه داد: هر جا که جوانگرایی جاری شده نتایج خوبی هم حاصل شده است.تحقق این امر بسیار برای ما جدی و مهم است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا