آخرین خبرها

صعود استقلال با هت تریک الماس سیاه

استقلال ۳-۱ ذوب آهن /صعود آبی‌ها با هت تریک الماس سیاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار برگشت تیم های استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در حالی آغاز شد که اصفهانی دیدار رفت را یک بر صفر پیروز شده بودند. در مقابل آبی ها خوب می دانستند که حتی برد یک بر صفر هم برای صعودشان کافی نیست و اگر می خواهند کار را در نود دقیقه تمام کنند، باید نتیجه ای غیر از این را رقم می زدند.

بازی در حالی آغاز شد که مامه بابا تیام در همان ابتدای بازی تکل خشنی روی پای فخرالدینی رفت و کارت زرد اول را هم دریافت کرد. چند دقیقه بعد از این اتفاق روی حرکت آرمین سهرابیان استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد که مامه بابا تیام این ضربه را به راحتی وارد دروازه رشید مظاهری کرد. بعد از این گل ذوبی ها کمی به خودشان آمدند تا گل خورده را جبران کنند. اما روی یک غافلگیری تیام بار دیگر درخشید و با یک ضربه دیدنی برای بار دوم دروازه ذوب را باز کرد. نیمه اول در حالی با نتیجه ۲-۰ به سود استقلال به پایان رسید که شفر در اواخر این نیمه مجبور شد آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت بیرون بکشد و به جای او نورافکن را وارد زمین کند.

در آغاز نیمه دوم تیم امیر قلعه نویی بیشتر سوار بازی شد. ذوبی ها در حالی به سمت دروازه استقلال حمله می کردند که از ضد حملات حریف غافل بودند و همین باعث شد تیام روی یک ضد حمله تند و تیز شب رویایی خودش را با هت تریک تکمیل کند.

استقلالی ها بعد از این گل مطمئن شده بودند که حتی با دریافت یک گل از حریف باز هم راهی مرحله بعد خواهند شد. اتفاقی که دقیقا یک دقیقه بعد از گل سوم تیام رخ داد. قاسم حدادی فر پیش از آنکه با مهدی رجب زاده تعویض شود، شوتی را روانه دروازه استقلال کرد و توپ بعد از برخورد به سر مجید حسینی وارد دروازه رحمتی شد.

در ادامه بازیکنان ذوب آهن که برای صعود نیاز به یک گل دیگر داشتند به حملات خود ادامه می دادند اما نمی توانستند موقعیت حساسی روی دروازه استقلال ایجاد کنند. در مقابل آبی ها چند باری روی ضد حمله ها نزدیک دروازه مظاهری شدند و حتی توپ را هم به تیرک زدند.

در پایان تلاش ذوبی ها حاصلی نداشت و استقلال در این بازی به چیزی که می خواست رسید. قلعه نویی بعد از مدت ها به استقلال در بد موقعیتی باخت و شفر در بهترین جای ممکن با استقلال فصل را به پایان رساند. استقلال دومین نماینده صعود کننده ایران به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

۴۳۲۵۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا