آخرین خبرها

آذری: حرف کی‌روش را تکذیب می‌کنم/ به او گفتم عروسک خیمه شب بازی نیستم

آذری: حرف کی‌روش را تکذیب می‌کنم/ به او گفتم عروسک خیمه شب بازی نیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید آذری درباره حرف‌های امروز (سه‌شنبه) کارلوس کی‌روش می‌گویدکه در جواب قلعه‌نویی گفته بود: “مدیرعامل شما به ما اطلاع داد که این شما بودید که به همکاری بازیکنانتان با تیم ملی لطمه زدید. اگر این دروغ است، رسما اعلام کنید و به بازیکنانتان توضیح دهید،” اظهار کرد: ایشان در صحبت‌های امروزشان ادعا کرده‌اند که من در گفت‌وگوی تلفنی مشترکمان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث عدم حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌اند که من این مساله را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته ما و آقای کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب‌آهن به تیم‌ملی انتقاد کردم به من خبر دادند که آقای کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی با آقای فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره ایشان را گرفتم و ۴۵ دقیقه با هم صحبت کردیم.

آذری در ادامه گفت: در ابتدای صحبتمان آقای کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شماست که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید شود. ما در این مکالمه ۴۵ دقیقه صحبت کردیم و آقای آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد است و هر وقت هم که خواستند می‌توانند رو در رو کنند و اصلا مناظره کنیم.

آذری در پایان حرف‌هایش گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان آقای کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر این که این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همان طور که گفتم هر وقت آقای کی‌روش خواستند می‌توانیم رو در رو کنیم.

۲۵۶ ۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا