آخرین خبرها

از سخنان نماینده‌ای که برجام را آتش زد تا انتقال بقایی از بیمارستان به اوین/ پربازدیدهای ۲۴ اردیبهشت

از سخنان نماینده‌ای که برجام را آتش زد تا انتقال بقایی از بیمارستان به اوین/ پربازدیدهای ۲۴ اردیبهشت

در سرویس سیاست، نامه علی مطهری به آیت الله جنتی پربازدیدترین خبر بود. دیگر مطلب پربازدید، واکنش تند دولت به تناقض‌گویی‌ها درباره برجام بود. کاربران زیادی هم روی خبر سخنان نماینده‌ای که برجام را آتش زد کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، کاربران زیادی خواستند بدانند نرخ سکه و ارز چگونه ریختنرخ ایده‌آل سود بانکی چقدراست؟، دیگر خبر خواندنی‌ این سرویس بود. درخواست گرانی ۱۹.۵ درصدی قیمت خودرو هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، کاربران بسیاری خبر اعتراف معتضد به اشتباه تاریخی‌اش را خواندند. مجریان و بازیگران معروفی که طعم ممنوع‌التصویری را چشیده‌اند نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد. بسیاری نیز روی خبر پنجمین فیلم پرفروش تاریخ کلیک کردند.

در سرویس جامعه، کاربران زیادی روی بارش‌ها کماکان ادامه دارد کلیک کردند. دیگر خبر پرکلیک این سرویس شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بود. حمید بقایی از بیمارستان به زندان اوین منتقل شد هم پربیننده شد.

در سرویس بین‌الملل، تصاویری از غایبان و حاضران انتقال سفارت آمریکا خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. توئیت برجامی ظریف هم پر کلیک شد. واکنش ایمن الظواهری رهبر القاعده به تصمیم ترامپ نیز توجه عده دیگری از کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، حمله قلعه‌نویی به سلطانی‌فر، افتخاری و کی‌روش پربازدید شد. چرا به پرویز خان دهداری می‌گفتند معلم اخلاق؟ هم خواندنی شد. دیگر خبر پربازدید، بارسلونا بالاخره با یک نتیجه عجیب شکست خورد بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، لبخند معنادار ظریف به ترامپ! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

۵۸۲۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا