آخرین خبرهااستان ها

برجام یک سند معتبر بین‌المللی بوده و خروج آمریکا از برجام فاقد هرگونه ارزشی است

نایب رییس شورای شهر بندرکیاشهر گفت: محکومیت اقدام ترامپ توسط کشورهای اروپایی و تأکیدشان بر پایبندی بر برجام نشان می‌دهد برجام یک سند معتبر بین‌المللی بوده و عدم تائید و خروج آمریکا از برجام فاقد هرگونه ارزشی است.

به گزارش «تدبیرشرق»، طاهره اجتماعی در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: همان‌طور که استحضار دارید اخیراً رئیس‌جمهور گستاخ و جاهل ایالت متحده امریکا برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت امریکا و رژیم صهیونیستی و برخی رژیم‌های متحجر عربی و منافقین در یک جبهه علیه ملت ایران قرار دارند.

وی افزود: بدون شک این اقدام جاهلانه و مواضع ضد ایرانی ترامپ نشان از عصبانیت و درماندگی دولتمردان آمریکایی و صهیونیسم از روند رو به رشد و تعامل مثبت ایران با جامعه بین‌المللی و نقش مثبت و انکارناپذیر ایران در تحولات منطقه‌ای و نظام بین‌الملل دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرکیاشهر تصریح کرد: محکومیت اقدام ترامپ توسط کشورهای اروپایی و تأکیدشان بر پایبندی بر برجام نشان می‌دهد برجام یک سند معتبر بین‌المللی بوده و عدم تائید و خروج امریکا از برجام فاقد هرگونه ارزشی است.

نایب رییس شورای شهر بندرکیاشهر اضافه کرد: ترامپ و دولتمردان آمریکا بدانند جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و درایت دولت تدبیر و امید ضمن تأکید بر صیانت از حقوق و دستاوردهای هسته‌ای خود بر عنصر دیپلماسی و تعامل با دنیا با رعایت اصول حاکم بر سیاست خارجی عزت حکمت مصلحت تأکید کرده است.

اجتماعی گفت: ملت غیور ایران در این برههٔ حساس تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دولت و نظام خواهند ایستاد و از نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب حراست خواهند کرد و از تهدیدهای دولتمردان آمریکایی هراسی به دل نخواهند داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا