آخرین خبرها

کی روش: امیدوارم مردم ایران را خوشحال کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کی روش: امیدوارم مردم ایران را خوشحال کنیمکارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت: جلوه ظاهری تیم ملی با این اقدام بی تردید شکیل تر خواهد شد و امیدوارم با این ظاهر شکیل بتوانیم در دورن زمین نیز عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم. 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، افزود: تنها ٣٠ روز با شروع مهم ترین رویداد ورزشی جهان فاصله داریم و هیچ رویداد دیگری این اهمیت را ندارد. 
وی اظهار داشت: یک سوم جمعیت کره زمین، معادل ٢.۵ میلیارد نفر مسابقه فینال فوتبال جام جهانی برزیل را به طور زنده تماشا کردند؛ فیفا امید دارد که این تعداد از بینندگان را در این دوره افزایش دهد. 
کی روش گفت: براساس تخمین فیفا، هر دیدار جام جهانی در روسیه به طور میانگین بین ٣٠٠ تا ۴٠٠ میلیون نفر تماشا خواهد شد. 
وی افزود: این بدان معناست که دیدارهای تیم ملی برابر مراکش، اسپانیا و پرتقال توسط بیش از ١.٢ میلیارد نفر تماشا خواهد شد. نه فقط یک گل توسط بازیکنان بلکه فقط یک تک لبخند بر روی لبان مردم ایران بنشاند تاثیر بزرگی است. 
کی روش ادامه داد: دلایل این که امروز دارم می گویم این است که مردم ایران هنوز به اهمیت جام جهانی پی نبرده اند. 
سرمربی تیم ملی گفت: پیشنهاد می کنم که فدراسیون بین المللی فوتبال یا فیفا باید نام خود را به سازمان ملل فوتبال تغییر دهد زیرا بشریت در خرداد و تیرماه در کنار هم قرار خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا