آخرین خبرها

از واکنش‌ها به خروج ترامپ از برجام تا غافل‌گیری مخاطب جهانی با فیلم فرهادی/ پربازدیدهای ۱۹ اردیبهشت

از واکنش‌ها به خروج ترامپ از برجام تا غافل‌گیری مخاطب جهانی با فیلم فرهادی/ پربازدیدهای ۱۹ اردیبهشت

در سرویس سیاست، سکوت کیهان در باره پیش‌بینی غلطش از برجام پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی هم روی واکنش رهبری به ترامپ کلیک کردند. برجام در مجلس ایران به آتش کشیده شد دیگر خبری بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، آخرین تحولات بازار طلا و ارز را بسیاری خواندند. همچنین مخاطبان، خواستند بدانند اطلاعیه بانک مرکزی درباره خروج آمریکا از برجام چیست. خبری با عنوان لغو مجوز فروش بوئینگ و ایرباس به ایران هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، زوج بازیگر در فیلم هم زن و شوهر شدند پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی پاسخ تند داعشی تبلیغات جنجالی «به وقت شام» به انتقادات کلیک کردند. وقتی فرهادی مخاطب جهانی را غافلگیر می‌کند نیز دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، توضیحات شهردار ری درباره جسد کشف شده عنوان پربازدیدترین خبر بود. نوجوانی پیش از اهدای اعضای بدنش از کما خارج شد دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر احضار عاملان کلیپ فیلم به وقت شام در پردیس کوروش از سوی پلیس کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، ترامپ خروج از برجام را اعلام کرد پربیننده‌ بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر واکنش ظریف به خروج آمریکا از برجام
کلیک کردند. واکنش جان کری و باراک اوباما به اقدام آمریکا علیه برجام هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، فاتحه این تیم‌ملی را از همین حالا بخوانیم؟! پربازدید شد. در ادامه کاربران روی کاری که عربستان و امارات هم نمی‌توانستند با فوتبال ایران کنند کلیک کردند. طعنه سنگین وینفرد شفر به مدیر استقلال نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم اینم ترامپ بعد از امضای چهارشنبه‌شب پربازدید شد.

۵۷۲۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا