آخرین خبرها

برگزاری بازارچه های کارآفرینی گامی در جهت تحقق دانشگاه کار آفرین است

برگزاری بازارچه های کارآفرینی گامی در جهت تحقق دانشگاه کار آفرین است

استان‌ها > سمنان – سرپرست دانشگاه سمنان گفت : برپایی بازارچه های کار آفرینی به همت مسئولان و دانشجویان ، حرکت به سوی دانشگاه کار آفرین را تسریع می کند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، دکتر مسعود نصیری زرندی با بیان این مطلب در آئین اختتامیه چهارمین دوره بازارچه کارآفرینی دانشگاه سمنان افزود: برپایی بازارچه کارآفرینی مصداقی از پتانسیل این دانشگاه برای ورود جدی به عرصه کارآفرینی است و باید برای تحقق آن بیش از پیش تلاش شود .
دکتر نصیری بر لزوم حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و دانشگاه کارآفرین با توجه به وضعیت بازار کار و اشتغال دانشجویان بعد از تحصیل تاکید و تصریح کرد : در دانشگاه های نسل سوم تلاش می شود رشته هایی ایجاد شود که در مسیر توسعه و کار آفرینی و گره گشایی برای مشکلات صنعت و جامعه باشند .
وی ضمن قدر دانی از دست اندکاران برپایی این بازارچه اظهار امیدواری کرد : دانشگاه سمنان در آینده ای نزدیک در زمره دانشگاه های نسل سوم قرار گیرد.
دکتر شامحمدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان نیز در این آئین بر همکاری و تعامل بین بخشهای مختلف دانشگاه برای برگزاری چنین برنامه های پر بازده ای تاکید کرد .
قاسمیان رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان سمنان هم که در این آئین حضور داشت از برگزاری دوره های آموزشی مختلف در مرکز فنی و حرفه ای برای دانشجویان خبر داد و آمادگی خود را برای افزایش آموزش مهارت های مختلف به دانشجویان اعلام کرد.
مهندس ابراهیمیان از کارآفرینان برتر استان نیز به ارائه و انتقال تجارب خود در زمینه کار آفرینی پرداخت .
غرفه های برتر از نگاه داوران و بازدیدکنندگان هم معرفی و تجلیل شدند .
دکتر مدرسی عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و امور اداری دانشگاه سمنان و برگزار کننده این بازارچه کار آفرینی گفت : چهارمین دوره بازارچه کار آفرینی به همت انجمن علمی کارآفرینی،دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، معاونت فرهنگی و اجتماعی و مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان، با هدف ایجاد انگیزه برای دانشجویان به ویژه دانشجویان مستعد کارآفرینی برای ورود به فعالیت های کارآفرینانه و همچنین تقویت گفتمان کارآفرینی در دانشگاه برگزار شد .
این بازارچه با شعار ” دانشجوی امروز ، کارآفرین فردا ” به مدت سه روز در دانشگاه سمنان برپا بود و دانشجویان شرکت کننده محصولات تولیدی خود را در معرض دید و فروش قرار دادند .
آئین اختتامیه این بازارچه کار آفرینی با حضور مسئولان ، اعضای هیات علمی و دانشجویان در تالار دانش دانشگاه برگزار شد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا