آخرین خبرها

اجرای طرح ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل

اجرای طرح ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه کمیته ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل اظهار داشت: به منظور افزایش مهارت کارگران صنعت و ساختمان استان برنامه‌های مهارتی برای این افراد تدوین شده که برای مهارت‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف ما جلوگیری از مخاطره‌های بیشتر برای کارگران شاغل در حوزه صنعت ساختمان است که خود را موظف می‌دانیم در اجرای این برنامه‌ها پیشگام حرکت کرده و در تامین سلامتی جان کارگران ساختمانی برنامه‌های مناسبی را به مرحله اجرا درآوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان این که طرح ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل اجرا می‌شود تصریح کرد: به همین منظور ارائه آموزش‌های به‌روز در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم با انجام اقدامات لازم در این زمینه در حوزه صنعت ساختمان مشکلات را کاهش دهیم.

رحیمی تصریح کرد: به منظور سهولت‌بخشی به کارها و کاهش مراجعه کارگران به ادارات کمیته ۴جانبه ای با حضور نمایندگان آموزش فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و کانون انجمن‌های صنفی استادکاران ساختمانی تشکیل یافته است تا مراحل بروکراسی کاهش یافته و رسیدگی به مطالبات کارگران ساختمانی تسهیل شود.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای بالا بردن سطح آموزش کارگران و استادکاران این بخش استفاده می‌شود تا بتوانیم با ارتقای سطح مهارت کارگران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل را برطرف کرده و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا