آخرین خبرها

هویت ۶۰مسافر سانحه هوایی تهران – یاسوج احراز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هویت 60مسافر سانحه هوایی تهران - یاسوج احراز شد

کامروز امینی اظهار داشت: احراز هویت این ۶۰جانباخته از مجموع ۲۱۲ بافت انسانی یافت شده از زمان بروز سانحه هوایی تاکنون بوده است.

وی بیان کرد: هنوز هیچ اثری از پیکر ۶ جانباخته دیگر این سانحه دلخراش از نمونه برداری ها و آزمایش های انجام شده پیدا نشده که تلاش نیروهای امدادی برای یافتن بافت هایی از پیکرهای این جانباختگان همچنان ادامه دارد.

امینی با بیان اینکه کار احراز هویت و جواز دفن ۲۲ نفر از جانباختگان این سانحه به اتمام رسیده و تحویل خانوده آنان شده است، گفت: شرایط لازم برای صدور مجوز دفن مابقی جانباختگان هنوز فراهم نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۶ مورد از مجموع ۲۱۲ بافت انسانی یافت شده از پیکر جانباختگان در سال جاری و از زمان تعطیلات نوروز امسال بوده است.

امینی گفت: یک بافت انسانی از نظر پزشکی قانونی شامل بخشی از تنه فرد و اندام‌های فوقانی و تحتانی است.

وی تلاش‌های بی وقفه نیروهای امدادی هلال احمر، تیم‌های تخصصی کوهنوردان از کهگیلویه وبویراحمد و سایر استان‌های اعزامی از زمان بروز سانحه هوایی را قابل تجلیل دانست و گفت: تیم‌های تخصصی، تکنسین‌ها و کارشناسان سالن تشریح و مرکز معاینات پزشکی قانونی استان نیز طی این مدت همراه و همگام با این نیروها و متولیان امر در تلاش برای شناسایی و احراز هویت جانباختگان بوده اند.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز ۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر را جا به جا می‌کرد. 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا