آخرین خبرها

فراکسیون زنان از بند نسوان زندان اوین بازدید خواهند کرد؟/موافقت ضمنی اژه‎ای در دیداربا فراکسیون امید

فراکسیون زنان از بند نسوان زندان اوین بازدید خواهند کرد؟/موافقت ضمنی اژه‎ای در دیداربا فراکسیون امیدفاطمه سعیدی گفت که از اژه‎ای خواسته است تا ضمن برگزاری جلسه‎ای با فراکسیون زنان مقدمات بازدید از بند زنان زندان‌ اوین و دیگر زندان‌ها فراهم شود و موافقت اولیه آن انجام و قرار شده پس از بررسی بیشتر این بازدیدها انجام شود.

دبیر جلسه فراکسیون امید در گفت و گو با خبرآنلاین، جزئیاتی از دیدار صبح امروز این فراکسیون با محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه را بیان کرد و گفت: حضور سخنگوی قوه قضاییه در فراکسیون امید گام مهمی در راستای تعامل میان دو قوه بود.  پرسش‌های صریحی درباره حصر و پرونده‌های مهم قضایی طرح شد که ما را به حل مشکلات امیدوار کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس مساله فیلترینگ تلگرام را یکی دیگر از محورهای این جلسه عنوان کرد و گفت: قاطبه نمایندگان مخالف ورود قوه قضاییه به مساله فیلترینگ تلگرام بودند و در این خصوص انتقادات و اشکالات حقوقی مهمی مطرح شد.
این عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید همچنین گفت: یکی از درخواست‌های نمایندگان تسهیل دسترسی بازداشت شدگان به وکلای خود و همچنین تماس تلفنی با خانواده ها بود که در این جلسه مطرح شد.

سعیدی درباره صحبت های سخنگوی قوه قضاییه در این جلسه گفت: ایشان ضمن استقبال از تداوم این جلسات اعلام آمادگی کرد تا در جلسات بعدی در زمان بیشتری به بیان نکات مورد نظر خود بپردازد.
وی همچنین از موافقت اژه ای با برگزاری جلسه‌ای با نمایندگان زن مجلس خبر داد و گفت: از ایشان خواستم تا ضمن برگزاری جلسه با فراکسیون زنان مقدمات بازدید از بند زنان زندان‌ اوین و دیگر زندان‌ها فراهم شود و موافقت اولیه آن انجام و قرار شد پس از بررسی بیشتر این بازدیدها انجام شو

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا