آخرین خبرها

دختر میرحسین موسوی: تکذیب رفع حصر زهرا رهنورد / الیاس حضرتی: رفع حصر قانوناً اعلام نشده/ خانم رهنورد اکنون راحت می‌تواند تردد کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رفع حصر زهرا رهنورد / بیش از دو ماه است که حکم رفع حصر به او ابلاغ شده / خانم رهنورد مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان مانده اند

زهرا موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما هم مانند شما دوستان عزیز، از آزادی و دیدن مصوبه رفع حصر از سوی ارگانها و افراد شناخته شده با مسئولیت مشخص، مبنی بر رفع آن استقبال میکنیم و حتی اگر همین لحظه اگر رویت شد خبر آن را در صفحه هایمان منتشر خواهیم کرد .

به گزارش «انتخاب»، پیشتر، اسماعیل دوستی و قاسم میرزایی نکو از رفع حصر خانم زهرا رهنورد همسر مهندس میرحسین موسوی خبر داده بودند.

میرزایی نیکو، عضو کمیته رفع حصر در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: مدت مدیدی است که حکم رفع حصر به خانم رهنورد ابلاغ شده است.

وی افزود: بیش از ۲ ماه است، شاید هم از قبل از عید، خانم رهنورد آزاد بودند و می توانستند هر جایی از جمله خانه دخترشان بروند.

میرزایی نکو اضافه کرد: با این حال، خانم رهنورد مراعات مهندس موسوی را می کردند و کنار ایشان بوده اند. اما در نهایت هر جا بخواهند می توانند بروند.

نماینده تهران: رفع حصر خانم رهنورد قانوناً اعلام نشده/ وی اکنون راحت می‌تواند تردد کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من قبل‌تر طی توئیتی اعلام کرده بودم که به خانم رهنورد اعلام کرده‌اند که شما راحت می‌توانید بروید و بیایید، اکنون هم همین‌گونه است که رفت و آمد دارد.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مباحث مطرح‌شده در مورد رفع حصر خانم رهنورد گفت: من نیز این موضوع را شنیده‌ام، شینده‌ها این‌طور حکایت دارد، البته تاکنون تماسی نداشته‌ام.

حضرتی ادامه داد: البته من قبل‌تر طی توئیتی اعلام کرده بودم که به خانم رهنورد اعلام کرده‌اند که شما راحت می‌توانید بروید و بیایید، اکنون هم همین‌گونه است که رفت و آمد دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: رفع حصر قانوناً اعلام نشده، اما به وی گفته شده است که شما می‌توانید تردد کنید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا