آخرین خبرها

سه طرح بزرگ تا پایان سال ۹۷ در لرستان به بهره برداری می رسند

سه طرح بزرگ تا پایان سال ۹۷ در لرستان به بهره برداری می رسند

استان‌ها > لرستان – فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جلسه اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری لرستان برگزارشد گفت: قطعه اول آزاد راه اراک – خرم آباد ، سد تاج امیر دلفان و پل بهارستان از جمله طرح های مهم در دست اقدامی هستند که اولویت بندی شده تا در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار عبدالهی گفت:  در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان برای طرح های در دست اقدام استان لرستان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: طرح های دیگری نیز وجود دارد که باید بررسی و اولویت بندی های لازم برای افتتاح آنها صورت گیرد تا مشکلات مرتبط و از جمله مشکلات ردیف اعتبار و بودجه در مورد آنها مرتع شود.
موسی خادمی استاندار لرستان نیز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بحث و بررسی مسائل توسعه استان با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه در کل کشور در بخش های مختلف توسعه ای اقدامات قابل توجهی را انجام و یا در دست اجرا دارد و در استان لرستان نیز دربخش های مختلفی فعالیت داشته است.
وی اضافه کرد: استان لرستان به دلیل محرومیت ها و مشکلاتی تاریخی ، برای رفع برخی مشکلات عمده نیازمند توجه و مساعدت های همه جانبه است.
استاندار لرستان همچنین گفت: در همین راستا جلسه با قرارگاه خاتم برگزار شده و با طرح و اقداماتی که توسط این قرارگاه در استان در حال انجام است تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر در استان مشغول به کار هستند.
خادمی افزود:در حوزه طرح های زیرساختی جدید و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز با قرارگاه خاتم مذاکراتی انجام شده و قول های مساعدی نیز داده شده است تا بتوان از ظرفیت قرارگاه در استان لرستان به بهترین نحو استفاده کرد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا