آخرین خبرهااستان ها

ثمره تلاش معلمان در دراز مدت مشخص می‌شود | هیچ کاری را لازم‌تر از آموزش و پرورش نمی‌دانم

سالاری با بیان اینکه هیچ کاری را لازم تر از آموزش و پرورش نمی‌دانم، متذکر شد: در تصمیم گیری‌های براساس نظارت ملی پیش می‌رویم اما گیلان سعی می کند متفاوت تر از سایر استان ها باشد.

تدبیرشرق/استاندار گیلان در همایش تجلیل از معلمان استان گیلان در بندرانزلی اظهار داشت: اگر جامعه ای است قرار است پیشرفت کند این کار با تربیت نسل جوان توسط معلمان رقم می خورد و کلید توسعه در دست معلمان است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه در بسیاری از امور نگاه اولمان به کارهایی است که در کوتاه مدت جواب می دهد، گفت: اگرچه عمرانی و آبادانی لازم است اما این ها به دست افراد توانمندی که توسط معلمان تربیت می شوند رقم می خورد.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش معلمان در دراز مدت مشخص می شود، افزود: جوامعی که بر نیروی انسانی توانمند خود تکیه کرده اند به پیشرفت رسیده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ کشوری با تکیه بر معادن و منابع طبیعی خود به تنهایی نتوانسته پیشرفت کنند، افزود: کشورهایی زیادی داریم که بر منابع انسانی خود تکیه کرده اند و موفق هم بوده اند.

سالاری با تاکید بر اینکه اهتمام دولت در حمایت از آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: این حمایت ها می تواند برای نسل فردای ما راه گشا باشد و امیدواری با برنامه ریزی خوب و بهتر از گذشته بتوانیم تحولات اساسی در حوزه آموزش و پرورش را در دولت تدبیر و امید بیش از پیش رقم بزنیم.

این مسئول با بیان اینکه هیچ کاری را لازم تر از آموزش و پرورش نمی‌دانم، متذکر شد: در تصمیم گیری‌های براساس نظارت ملی پیش می‌رویم اما گیلان سعی می کند متفاوت تر از سایر استان ها باشد.

استاندار گیلان، تربیت انسان های ماهر و توانمند را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: اگر شالوده را درست بنا کنیم و مبانی تحصیل در سنینی که آموزش راحت تر است جدی گرفته شود، دانش فرد فارغ التحصیل شده متفاوت خواهد بود.

سالاری با بین اینکه آموزش و پرورش بر بقیه برنامه ها و حوزه های کاری مقدم است، گفت: مکرارا می گوییم که جایگاه علم و دانش باید توجه شود اما یک سری از کارها با کنار گذاشتن اجزای دیگر کامل می‌شود

وی افزود: برگزاری لیگ های علمی و هرکاری که فعالیت های دانش آموزان را برجسته می کند برای تقویت جایگاه علمی آنها از جدی ترین کارهای مورد نیاز است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: روزی که معلمان بدون دغدغه کار خود را انجام دهند، آینده خیلی خوبی را نیز رقم می زنند و ما نیز در استان سعی می کنیم گام هایی برداریم که فردایمان از امروز بهتر باشد.

سالاری در پایان اظهار کرد: مشارکت عمومی، شهرداری ها و شوراها و همه نهادهای عمومی غیر دولتی و نهادهای غیر مردمی می تواند این مسیر را تسهیل کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا