آخرین خبرها

عبدالملک الحوثی: آمریکا شریک اساسی در ترور الصماد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالملک الحوثی: آمریکا شریک اساسی در ترور الصماد است

به گزارش انتخاب، به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: از همه آزادگانی که با ملت ما همبستگی وهمدری کردند تشکر می کنیم. از سید حسن نصرالله و همه کسانی که پیام تسلیت ارسال کردند تشکر می کنیم.

وی افزود: از ملت عزیز به خاطر حضور باشکوه در مراسم تشییع صالح الصماد تمجید و قدردانی می کنیم. این حضور با وجود تلاش هایی که برای ایجاد رعب و ترس صورت گرفت چشمگیر بود. یمنی ها پیام ایستادگی و عزت و وفاداری ارسال کردند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: متجاوزان با نظارت آمریکا و تحریک اسرائیل حرکت می کنند. رژیم های سعودی و امارات آمریکا را خدای خود قرار داده اند و حرامشان حرام آنها و حلالشان حلال آنها شده است.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: جنایات دشمنان یمن به بخشی از فعالیت های روزانه آنها تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: آمریکا شریک اساسی در جنایت ترور الصماد است و آنها امیدوار به از هم پاشیدگی کشور و از بین برفتن صف داخلی هستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه اعلام کرد: نتایج ترور کامل معکوس بود و مشخص شد که رویاهای آنها سرابی بیش نبوده و تحولی رخ نمی دهد. دشمن تصور می کرد با ترور الصماد همبستگی گروههای سیاسی از بین می رود. در توهم بودند که ترور الصماد به اختلافات داخل انصارالله منجر خواهد شد. اراده ملت ما در پایداری و ثبات قوی تر و بزرگتر از قبل است. شهادت الصماد احساس سربلندی و خشم ضد متجاوزان را بالا برد و انرژی جدیدی ایجاد کرد.

الحوثی گفت: به هر اندازه که خطرات باشد و قربانی داده شود این تاثیر منفی بر موسسات یمنی ندارد. هنگامی که حرکت به امر خداوند برای مقابله با مفسدان در روی زمین باشد این برگرفته از احساس به مسئولیت است. مسئولان شورای سیاسی یمن با هوشیاری عالی خود خیلی سریع عمل کردند و مانع از ایجاد خلاء شدند. همه مسئولان سیاسیی انتظار شهادت دارند و همه با وجود این خطرات حرکت و فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: ملت یمن مصمم به ثبات و ایستادگی است. احدی تصور نکند که ما بر موسسه ای فشار می آوریم و دیکته های خاصی را تحمیل می کنیم. از اعضای شورای سیاسی و شورای عالی دفاع به خاطر موضع در خور و خشمگین کننده دشمنان، تمجید می کنم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا