آخرین خبرها

حضور ۱۵۰ مربی و معاون پرورشی خرم آباد در کارگاه مهدویت و سبک زندگی اسلامی

حضور ۱۵۰ مربی و معاون پرورشی خرم آباد در کارگاه مهدویت و سبک زندگی اسلامی

استان‌ها > لرستان – کارگاه توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد با موضوع مهدویت و سبک زندگی اسلامی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسئول هماهنگی نهادها و حوزه های علمیه کشور بر ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت تاکید کرد و گفت: مربیان و معاونین پرورشی به دلیل ارتباط بسیار خوب با دانش آموزان در انتقال و تبیین این فرهنگ بسیار اثرگذار هستند.

حجت الاسلام مردان پور یکی از نشانه های مومنان را انتظار فرج خواند و افزود: مهم ترین وظیفه هر فرد در جامعه، شناخت و کسب معرفت بیشتر و روزافزون در زمینه امام عصر و مفهوم انتظار و تلاش برای شناساندن آن به سایر افراد جامعه است و بدیهی است اگر این کسب شناخت و معرفت، به فرهنگی عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود، بدون تردید آن جامعه خواهد توانست پله های ترقی، پیشرفت و توسعه را زودتر از تصور طی کند.

محسنی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد نیز ضمن تقدیر از تلاش مربیان و معاونین پرورشی مدارس گفت: دانش آموزان امانتداران معصوم جامعه هستند که وظیفه داریم با ترویج سبک زندگی اسلامی در بین آنان نیرویی در تراز جمهوری اسلامی تحویل جامعه داده شود.

احمدی سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش لرستان و حجت الاسلام میناپور مدیرحوزه های علمیه استان از دیگر میهمانان این برنامه بودند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا