آخرین خبرهایادداشت

فاطمه شیرزاد /نقدی برخواسته از مطالبات مردمی یا تخریب جهت دار تنها بانوی حاضر در مدیر شهری

تدبیرشرق/متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که هجمه ها،بی بند و باری و عدم اخلاقمداری در فضای مجازی باعث اختلال در شناخت صحیح واقعیت از کذب در افکار عمومی شده است.
در این بین گویا برخی افراد معلوم الحال با سوء استفاده از فضای موجود گویا قصد صید ماهی(شما بخوانید ایجاد رانت و دریافت حق سکوت) از این آب گل آلود را دارند لیکن در جریان نیستند که این بار به کاهدان زده و سبقه بانوی ارزشی شورای شهر به وضوح مبرهن این موضوع است که ایشان بیدی نیست که با این نسیم ها خم به ابرو بیاورد.
در روزهای گذشته شاهد شیطنت رسانه ای با هدف تخریب وجه تنها بانوی حاضر در شورای شهر و رییس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری بودیم.
فارع از کیفت محتوایی و فنی بسیار ضعیف این کلیپ سفارشی که نشان دهنده جایگاه دون سازنده ها و افراد پشت پرده این کنش سخیف میباشد ذکر چند مورد ضروری است:
۱٫محور حملات به بانوی سخنگوی شورای شهر در فیلم منتشر شده اشاره به معضل فاضلاب یکی از محلات رشت میباشد که در حوزه وظایف شرکت آب و فاضلاب بوده و هیچ ارتباطی با حوزه وظایف کمیسیون بهداشت شورا نداشته و مستندات موجود از جلسات این کمیسیون به وضوح نشان دهنده پیگیری های جدی خانم شیرزاد در این حوزه میباشد.
۲٫یک ذهن کنشگر پس از رؤیت فیلم مذکور بیش و پیش از هر مسئله به مداومت حضور بانوی سخنگوی شورا در بین مردم با توجه به اشاره های حاضرین به ملاقات گذشته با ایشان خواهد پرداخت و این امر بازخوردی دقیقا در نقطه مقابل نیت منفی حضرات پشت پرده تهیه کننده کلیپ مذکور خواهد بود.
۳٫با بررسی جلسات صحن علنی شورای شهر و کمیسیون بهداشت شورا این موضوع به صورت واضح مشهود است که در بین ۱۱ عضو شورای شهر هیچ یک از آقایان به اندازه تنها بانوی عضو شورا دغدغه مسائل بهداشتی و توجه به مناطق و محلات کم برخوردار را نداشته و ندارند و محور اصلی فعالیت خانم مهندس شیرزاد همواره حول ارتقا سطح بهداشت عمومی شهر و شهروندان بوده و است.
۴٫یقینا در اوج فضای بی اعتمادی موجود مردم به مسئولین و مدیران شهری اخذ مجدد آرای اعتماد آن هم در فضای مرد سالار از سوی یک بانو نشان دهنده عملکرد مثبت و رضایتمندی شهروندان از نماینده خود میباشد که تحقق این مهم بالاترین شاخص برای یک نماینده میباشد و انجام این قبیل کنش های مذبوحانه هیچ تاثیری در جایگاه ایشان در افکار عمومی نخواهد داشت.
قطعا عزم راسخ این عضو شورا در حفظ بیت المال و توجه به ارزشها در حوزه ای خاص باعث عدم ایجاد رانت حضرات قرار گرفته که اینگونه بتا بغض و کینه شخصی اقدام به این قبیل تحرکات کورکورانه کرده اند.
در انتها باید اشاره داشت کما فی سابق شهروندان رشت یقینا بالاترین حامیان تنها بانوی عضو شورای شهر خود خواهند بود و مهندس شیرزاد نیز به عنوان یک نماینده ارزشی،شجاع و پیگیر مطالبات شهروندان هیچ گاه زیر این قبیل فشارها از آرمان های خود دست نخواهد کشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا