آخرین خبرها

حضور خبر ساز یک زن دیپلمات در مذاکرات مربوط به سوریه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور خبر ساز یک زن دیپلمات در مذاکرات مربوط به سوریهبه گزارش انتخاب،حسین جابری انصاری، دستیار ویژه وزیر امور خارجه  در کانال تلگرامی خود درباره انتشار یک عکس و اخبار مربوط به آن توضیح داد و نوشت:

۱. خانم حاضر در مذاکرات امروز ما با استفان دیمیستورا در تهران، خانم فهیمه عباسی کارشناس تلاشگر امور سوریه و همکار اینجانب در حوزه دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی است.
۲. این موضوع اگر چه امروز مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفته و برجسته شده است، اما اولین بار نیست که اتفاق می افتد و بطور مشخص در مذاکرات متعدد اینجانب در دو سال گذشته با هیات های مختلف خارجی و دو یا سه دور از مذاکرات بین المللی صلح سوریه در آستانه، خانم عباسی بعنوان عضو هیأت ایران حضور داشته است.
۳. به ارتقاء جایگاه و نقش آفرینی بانوان همکار و تلاشگر خود در وزارت امور خارجه باور داشته و اطمینان دارم این نقش در آینده با تاثیرگذاری بانوان توانمند شاغل در وزارت امور خارجه بیشتر و بارزتر خواهد شد.
برخی کانال های خبری با انتشار عکس دیدار امروز نوشته بودند: «در جریان دیدار دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه که در تهران انجام شده است، یک خانم در هیات ایرانی حاضر بوده است».

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا