استان هااسلایدرسیاسی

پاسخ افتخاری به اظهارات تند محمود شکری نماینده تالش علیه استاندار گیلان

محمود شکری

جناب آقای شکری
نماینده محترم تالش

باسلام و احترام:
از”لقمان”حکیم آموخته ام که””ادب از که آموختی از بی ادبان””و به مصداق این پند حکیمانه درصدد نیستم که با ادبیات””بی ادبان””با شما سخن بگویم ولی حق هم در این نیست که پاسخ برخی از فرمایشات حضرتعالی را هم در گذر زمان به فراموشی سپرم.واما:
از “”تعطیلی””صحبت به میان آورده اید,مردم تالش و گیلان زمانی به””تعطیلی””مطلق حضرتعالی پی بردند که””چوکا””را با دخالتهای بی جا و غیر تخصصی””تعطیل””کردید.
و به””غیرت””شما زمانی پی بردند که یک””گیلانی””موفق در سمت مدیر عامل چوکا را برکنار و یک نفر””تهرانی””را بجای ایشان در کارخانه”چوکا”بکار گماردید.گیلان عزیز در طول تاربخ یک نفر در کسوت,””معاون رئیس جمهور””را در کابینه داشته است، شما در انبوهی از غیرت غوطه ور هستید که بارها علیه معاون گیلانی رئیس جمهور به گزاف و عبث صحبت فرموده اید.
جناب آقای شکری
شما بیش از شش سال است که نماینده مجلس هستید و نتوانستید سد شفارود را طی شش سال به سرانجام برسانید و اگر خدای ناکرده””تعطیل””نباشید چگونه انتظار دارید””استاندار””که شش ماه است به گیلان آمده سد شفارود را تحویل حضرتعالی دهد.
ادب و عزت زیاد
با احترام
علی افتخاری

لازم به ذکرست محمود شکری نماینده تالش طی اظهاراتی اتهامات زیادی را به نحوه ی مدیریت استاندار گیلان مطرح کرد که در ادامه میخوانید:

شکل آب برای کشاورزان در تالش و رضوانشهر و ماسال به مسئولین از قبل گفته شده بود

 گزارش کم آبی به استاندار داده شد ولی استاندار به جای اینکه فکر کشاورزان باشد در فکر کارهای سیاسی و حاشیه ای میباشد متاسفانه!

 در جلسه ای در کرمان از گزارش استاندار کرمان لذت بردم و فکر توسعه است و نمیگه این چپ و این راست

 درد بی درمان گیلان، سیاسی کاری و فرصت طلبی در گیلان است و ما را نابود کرده و مردم را نابود کرده و بنده هیچگاه نگفته ام اصولگرا هستم یا اصلاح طلب و فکر این ها نبوده ام و توسعه استان مهم است ولی انسجام نداشته ایم.

در سه شهرستان ما مشکل داریم و به آقایان فرمانداران که برخی از آنها در به فکر مسائل سیاسی هستند و خوابند ،گفتیم که اعتبار بگیرن و چاه بزنند مانند رنج محله رضوانشهر و عنبراپشت تالش

کشاوزرزان نمیدانند که شخم بزنند یا نه ! و مشکل آب دارند و هنوز شخم اولیه نزده اند و نهر هم ندارند و ۶ سال است داد میزنم که این قسمت نهر میخواد

 وزیر نفت بدعهدی کرد و چاه ها رابرق دار نکرد علی رغم مصوبه و برق دار کردن چاه به اندازه ده چاه کار میکند

وزیر نیرو متاسفانه این کاره نیست و ما گذاشتیم چون گفتند ۵ نفر اول دنیاست از نظر تخصص آب و علم آب و ما فریب خوردیم و بنده نماینده در خصوص ایشان فریب خوردم ولی ایشون فکر اروپا است و ول کرده و ایشون با فرهنگ اروپا کار میکند

 از ایشان خواستیم که چند چاه را برق دار کند

سد شفارود برای آبرسانی برای ده هزار هکتار پیش بینی شده بود

سد شفارود از سال ۷۳ کلنگ خورده یعنی زمان مرحوم رفسنجانی و بعد فاینانسی شد قرار بود ظرف ۴ سال از محل فاینانس اماده شود ولی به دلیل بی مدیریتی و اغراض و ندانم کاری و فساد در این مجموعه ۳۶ درصد پیشرفت کار دارد و از برنامه زمان بندی عقب هستیم

استاندار اولین روز حضورش به شفارود آمد و من خوشحال شدم و گفتم خدا رو شکر ایشون فکر پیشرفت هستند اما این سیاسیون بردنش حاشیه و سد فراموش کرد و سد تعطیله و استاندار هم تعطیله!

سیاسیون ایشون رو دور کردند و گفتند این سد درست بشه شکری رای خواهد آورد
خاک بر سر شما ، خاک بر سر شما و اگر قراره اینجوری شکری رای بیاره خاک بر سر شکری!

پس از رفع مشکل محیط زیست از وزیر سوال کردم که پروژه فاینانسی چگونه تعطیله و کارگر ۶ ماهه حقوق نگرفته و پیمانکارش خودکشی میکنه : و وزیر نتوانست جواب بده چون جوابی نداشت چون در دنیا پیدا نمی کنی فاینانس تعطیل بشود

من دلیلش را میدانم فساد مدیریتی ! و مشکل مدیریتی است

اقای استاندار الان چند ماهه میخواد یه مدیر را جابجا کنه هی امروز فردا ولی تیم مافیای فساد ذهنی سیاسیون نمیزاره چون هر کس دنبال کاسبی خودشون هستند.

اقای استاندار اگر کمی غیرت کاریش انشالله فعال شد چند تومن اگه تامین اعتبار مالی بشه و چند تا چاه بزنند همه میتونن کشت کنند و برقی کردن چاه خیلی میتونه موثر بشه و میشه مشکلات را مهار کرد.

/به نقل از صریح خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا