آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیفوری

اعلام آمادگی سپاه برای واگذاری تراکتور

واگذاری تراکتور

فرمانده سپاه عاشورا گفت: به دنبال واگذاری تراکتور هستم و بعد از اتمام فصل، این پروسه طی خواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، سردار عابدین خرم صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته پاسدار در تبریز اظهار کرد: باید همواره منصفانه قضاوت کنیم، تراکتور تیم مردمی و مورد علاقه‌ی مردم آذربایجان است. این تیم یک کارنامه‌ای دارد که با نگاهی به عملکرد این تیم طی شکل گیری آن، درمیابیم که تراکتور از سال ۸۹ که به سپاه واگذار شده همواره در حال فراز بوده است، در حالی که تیم‌های فوتبال هم فراز دارند و هم فرود. این فراز و فرود یک امر طبیعی است اما تراکتور از سال ۸۹ تا این فصل وضعیت خوبی داشته است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تراکتور در فصل اخیر از لحاظ مدیریتی دچار مشکل شد؛ اما حقیقت مطلب این است که با تدبیری که از فرماندهی کل سپاه دریافت کردم، به دنبال واگذاری این تیم هستم و بعد از اتمام فصل، این پروسه طی خواهد شد تا تیم به مجموعه‌های متقاضی خصوصی و قابل اطمینان واگذار شود.

وی با بیان این‌که آرزو داریم تراکتور همواره سیر صعودی داشته باشد، گفت: متقاضیان برنامه و آورده‌ی خود و هم‌چنین اقدامات خود را بیاورند تا این تیم مراحل واگذاری خود را طی کند و تراکتور به عزیزان توانمند سپرده شود.

فرمانده سپاه عاشورا در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد: کسی که ادعای مالکیت تراکتور را دارد باید در مراجع قصایی و قانونی ادعای خود را ثابت کند؛ به نظر ما چنین مواردی صرفا یک ادعاست.

چندی پیش ناصر شفق مدیرعامل سابق این تیم مدعی شده بود مالک حقیقی تراکتورسازی است و در صورت پس ندادن این باشگاه به او، شکایت خواهد کرد. تراکتورسازی که به تازگی با تغییر مدیرعامل مواجه شده است، اوضاع خوبی در لیگ برتر ندارد و در رده دهم جدول قرار دارد و تنها ۶ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا