آخرین خبرها

رونمایی موتورولا از ۳ گوشی جی ۶ پلاس، جی ۶ و جی ۶ پلی/ عکس

رونمایی موتورولا از ۳ گوشی جی ۶ پلاس، جی ۶ و جی ۶ پلی/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، حاشیه کمتربا نسبت ۱۸:۹ نمایشگر به بدنه و قرار دادن حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی، نکاتی است که در مقایسه با نسل قبلی یعنی جی ۵ قابل ذکر است.{لینک}

جی ۶ پلاس یک گوشی ۵٫۹ اینچی فول اچ دی از نوع ال سی دی است که پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۰ را با ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی در خود جای داده است. دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در جلو دارد.باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت در کنار اندروید ۸٫۰ از دیگر مشخصات جی ۶ پلاس است که ۱۶۷ گرم وزن دارد.

اما جی ۶ نمایشگر ۵٫۷ اینچی را در خود جای داده و ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگ هم حافظه داخلی دارد. پردازنده اسنپ دراگون ۴۵۰ با معماری ۸ هسته‌ای در آن تعریف شده و دوربین ۱۲ و ۵ در جلو و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل هم دارد. باتری این گوشی نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

اما گوشی موتو جی ۶ پلی مجهز به نمایشگر ۵٫۷ اینچی اچ دی است که پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۷ به صورت ۴ هسته‌ای روی آن تعریف شده و ۲ یا ۳ گیگ رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگ حافظه داخلی نیز دارد. باتری گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت همراه با فناوری شارژ سریع است و دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل تعریف شده است.

نکته مهم قیمت این سه گوشی است که جذابیت زیادی برای کاربران دارد. قیمت پایه برای جی ۶ پلی ۱۹۹ دلار، جی ۶ حدود ۲۴۹ دلار و جی ۶ پلاس نیز ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

جدول مقایسه سه گوشی جی ۶ پلاس، جی ۶ و جی ۶ پلی / تصویر زیر

جی ۶ پلاس / عکس زیر

جی ۶ پلی / عکس زیر

جی ۶ / عکس زیر

۵۶۵۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا