آخرین خبرهااستان ها

شهر ایده آل، مردم مطالبه گر و مسئولین آرمان گرا می‌خواهد

علوی با تاکید بر ضرورت رونق صنعت گردشگری و توجه به ظرفیت های برند شهر خلاق خوراک شناسی، تصریح کرد: شورای پنجم رشت با تکیه بر خرد جمعی به دنبال تحقق اهداف شهر ایده آل است و در این مسیر از تمامی مسئولین و دستگاه های مربوطه دعوت به همراهی و همکاری می کند.

تدبیرشرق/سیدامیرحسین علوی با برشمردن ویژگی های شهر ایده آل گفت: باید زاویه دید مسئولین نسبت به مسائل شهری وسیع تر شود.

وی با اشاره به ویژگی های شهر ایده آل اظهار داشت: اگر مردم و مسئولین ما به توانمندی و ظرفیت های خود باور داشته باشند تحقق شهر ایده آل ممکن خواهد بود.

سید امیر حسین علوی تصریح کرد: با مقایسه شهر رشت با برخی از کلانشهرهای کشور به این نتیجه می رسیم که اگر در این شهر نیز در عمل شاهد عزم و اراده عمومی و اتحاد و همدلی مسئولین باشیم با تکیه بر توانمندی های مردمان خلاق و فرهیخته آن می توانیم شکوفایی و بالندگی رشت را رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: برشمردن مشکلات، بدون ارائه راهکار، تحولی در این شهر ایجاد نمی کند اما با یادآوری این مشکلات به خود تلاش خواهیم کرد که با کمک متخصصین این شهر در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست، فرهنگ، اقتصاد و گردشگری، ترافیک و … در راستای رفع مشکلات در یک برنامه زمان بندی شده گام برداریم.

علوی در خصوص پرونده های در دست پیگیری برای تبدیل شدن رشت به شهری ایده آل گفت: چشم انداز شهری، شفافیت و پاسخگویی، بصری شهر، محله محوری با فعال سازی ظرفیت مساجد و سرای محلات، فرهنگ شهروندی با تمرکز بر دو موضوع پسماند و ترافیک، گردشگری خلاق، تالاب عینک، لندفیل سراوان، رودخانه های گوهر رود و زرجوب، حاشیه شهرها و ارتقای سرانه فضای سبز از جمله پرونده های در دست پیگیری است.

رئیس شورا خاطر نشان کرد: سالهاست مردمان صبور این شهر در خصوص وعده های مسئولین در مورد وضعیت رودخانه ها، تالاب، سراوان، ترافیک، آسفالت، رفع زوائد بصری و … شنیده اند اما تاکنون آنچه مدنظر بوده اتفاق نیفتاده است.

وی اذعان داشت: امروز بیشترین مراجعات مردمی در خصوص اشتغال و مسائل مالی است. اگر مسئولین با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی حرکت کنند در آینده شاهد رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار خواهیم بود.

علوی با تاکید بر ضرورت رونق صنعت گردشگری و توجه به ظرفیت های برند شهر خلاق خوراک شناسی، تصریح کرد: شورای پنجم رشت با تکیه بر خرد جمعی به دنبال تحقق اهداف شهر ایده آل است و در این مسیر از تمامی مسئولین و دستگاه های مربوطه دعوت به همراهی و همکاری می کند.

رئیس شورا در پایان اظهار داشت: شهر ایده آل، مسئولین آرمان گرا و مردم مطالبه گر می خواهد و باید زاویه دید مسئولین نسبت به مسائل شهری وسیع تر و اهداف آرمانگرایانه باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا