آخرین خبرهااستان ها

فراز و نشیب روابط شکری با فرمانداران؛ چرا شکری همیشه ناراضی است؟!

شکری که در زمان معارفه عیسی مهدوی به عنوان فرماندار تالش وی را سیدی بزرگوار، کاردان، مردم دار و پاک خوانده بود، امروز در صحن علنی مجلس مهدوی را متهم به منفعت طلبی کرد و با بیان اینکه یک ماه پیش نامه ای اعتراضی خطاب به وزیر کشور ارسال کرده است، گفت: اگر طی مدت یک هفته پاسخ این نامه داده نشود؛ مسائل و مستندات پشت پرده این جریان را اعلام خواهم کرد.

به گزارش تدبیرشرق، پس از انتصاب عیسی مهدوی به عنوان فرماندار تالش بود که محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن انقلاب بخش اسالم تالش، این انتصاب را یک نعمت و لطف الهی برای مردم تالش خواند و گفت: سید بزرگوار فردی کاردان، مردم دار و پاک است که اخلاق ایشان در عرصه سیاست گیلان مثال زدنی است.

حالا اما همین سید بزرگوار، کاردان، مردم دار و پاک، گویا حسابی در نظر نماینده تالش افول کرده است چرا که شکری امروز در صحن علنی مجلس مهدوی را متهم به منفعت طلبی کرده و با بیان اینکه فرماندار تالش در اقدامی خلاف قانون در امور شهرداری دخالت و مزایده ای را که برنده اش مشخص بوده است، لغو کرده، گفت: یک ماه پیش اعتراضی را درخصوص فرماندار تالش به وزیرکشور ارسال کردم، اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است. اگر طی مدت یک هفته پاسخ این نامه داده نشود؛ مسائل و مستندات پشت پرده این جریان را اعلام خواهم کرد.

فارغ از اینکه چگونه مهدوی در نظر شکری به یکباره از سیدی پاک و مردم دار به فرمانداری منفعت طلب تبدیل شده است، باید گفت: سابقه انتقادات نماینده تالش از فرمانداران به مدت ها پیش از مهدوی بر می گردد.

وی پیشتر فتح اللهی، فرماندار سابق تالش را هم از بابت واگذاری طرح ساحلی گیسوم مورد انتقاد شدید قرار داده و وی را متهم به تخلف و واگذاری غیر قانونی نموده بود.

شکری همچنین سابقه انتقادات شدید به وزیرکشور، دکتر نوبخت، استاندار سابق گیلان، کیوان محمدی و … را هم در کارنامه خود دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا