آخرین خبرهااستان ها

رکوردی که ایزددوست به نام خودش ثبت کرد!

به نظر می رسد ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و از این نظر صاحب رکورد محسوب می گردد. هم استاندار پیشین صراحتاً صحبت از برکناری او به میان می آورد و هم استاندار جدید از او می خواهد تکانی به خودش بدهد!

به گزارش تدبیرشرق، استاندار گیلان در نخستین نشست کارگروه رفع موانع تولید در سال ۹۷، به انتقاد از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان پرداخت و گفته بود: مطرح شدن تنها دو و نیم درصد پرونده های درخواست تسهیلات اشتغال روستایی در کمیته های فنی و ارجاع فقط ۵ تا ۶ درصد از تقاضاها به بانک یعنی در کمیته های فنی انضباط وجود ندارد.

سالاری در پایان این جلسه با اشاره به اینکه نخستین جلسه سال را نمی خواهم با اوقات تلخی به پایان ببرم، خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: بیشتر تلاش کنید و با تکان دادن خود به مشکلات مردم برسید چرا که ظاهرا آمار ارائه شده نشان می دهد مردم را خوب اذیت میکنیم!

اگرچه ایزددوست را باید نخستین مدیرکلی دانست که در سال ۹۷ خود را در معرض انتقاد تند استاندار گیلان قرار می دهد اما اشاره به این موضوع که استاندار پیشین گیلان هم در یکی از جلسات خود به سختی نسبت به عملکرد ایزددوست انتقاد می کند، نشان از آن دارد که گویا مشکل را باید در عملکرد ایزددوست بر راس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی جستجو کرد.

دکتر نجفی، استاندار پیشین گیلان هم در حاشیه بازدیدش از نمایشگاه فرش دست بافت گیلان در سالن وارش شهر رشت، با انتقاد شدید نسبت به آماده نشدن و در اختیار قرار نگرفتن بازارچه خود اشتغالی خطاب به محمود ایزددوست گفته بود: اگر شخص دیگری به غیر از شما در این سمت بود به شدت با او برخورد می کردم.

به نظر می رسد ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و از این نظر صاحب رکورد محسوب می گردد. هم استاندار پیشین صراحتاً صحبت از برکناری او به میان می آورد و هم استاندار جدید از او می خواهد تکانی به خودش بدهد! با این حال نکته ای در اظهارات استاندار پیشین گیلان نهفته است! چرا نجفی از برخورد با ایزددوست اجتناب کرده و به او می گوید اگر شخص دیگری به غیر از شما در این سمت بود، با او برخورد می کردم؟! ایزددوست در نزد استاندار پیشین گیلان چه تفاوتی با سایر مدیران دولتی دارد؟ آیا استاندار جدید گیلان هم ملاحظه این تفاوت را خواهد کرد؟!

البته اشاره به این موضوع که ایزددوست نسبت فامیلی سببی با الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب و موافق دولت دارد، خالی از لطف نیست. به هر حال برکناری ایزددوست ممکن است به بهای گزاف ناراحتی حضرتی تمام شود. حضرتی نماینده منتخب مردم تهران، برخواسته از لیست امید و همگام با سیاست های دولت است و ممکن است برای یک استاندار، جلب نظر مخالف وی در ازای برکناری یک مدیرکل، اصلا معامله سودمندی نباشد!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا