آخرین خبرها

کنایه سنگین سید حسن نصرالله به آمریکا درباره حمله موشکی به سوریه: شما هوا را بمباران کردید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود را در جشنواره انتخاباتی که حزب الله در منطقه مشغره در بقاع برگزار کرده است، آغاز نمود.

به گزارش انتخاب به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: پس از تمامی دستاوردهایی که مقاومت رقم زده است، دشمن صهیونیستی ترسو تر از آن است که تانک‌های خود را وارد جنوب لبنان یا بقاع غربی کند.

وی تصریح کرد: ما حمایت سیاسی، معنوی و مردمی خود را از فهرست “فردای بهتر” در حوزه بقاع غربی و راشیا اعلام می‌داریم.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: اینکه این فهرست به پارلمان راه یابد، قوتی برای تمامی افرادی است که به مقاومت ایمان دارند و از آن حمایت می‌کنند و به معادله طلایی برای حمایت از لبنان پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید ما به تمامی اعضا و رئیس این فهرست است و ما به آنها امید بسته‌ایم.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: از حزب الله و حامیانش در بقاع غربی انتظار داریم که در ششم مه برای رای گیری در انتخابات حضور گسترده‌ای را به هم رسانند.

وی تاکید کرد: ساکنان بقاع غربی شهدای بسیاری را از میان زنان و مردان و حتی از رهبرانی که در خط مقدم‌ها شهید شدند، تقدیم کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حضور در نهادهای دولت به منزله تضمین مقاومت است.

وی تاکید کرد: من بر این باورم که مساله رود اللیطانی و دریاچه القرعون و حفظ این منابع آبی و آن خطرات و تهدیدهایی که در آماج آن قرار دارند، باید در اولویت مطلق قرار بگیرد.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: بقاع غربی و راشیا شرایط جغرافیایی منحصر به فردی به دلیل نزدیک بودن به فلسطین اشغالی دارند و دشمن صهیونیستی به رود اللیطانی چشم طمع دوخته است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: تا به امروز گزینه‌ای برای حفاظت از لبنان در مقابل دشمن صهیونیستی جز با معادل طلایی “ارتش، مردم و مقاومت” وجود نداشته است و این معادله همان پاسخ استراتژیک ممکن برای ملت‌ها و کشورهایمان در مقابل دشمن است.

وی تاکید کرد: تا به کی برخی در بقاع عربی به تحریک‌ها علیه مقاومت ادامه می‌دهند؟ آیا به نفع مردم بقاع غربی از تمامی گروه‌ها است که این تحریک‌ها علیه مقاومت ادامه داشته باشد؛ در حالی که مقاومت جوهره حضور کریمانه و گرانقدر آنها است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا