آخرین خبرهااستان ها

هیچ برقی در حوزه کشاورزی نباید به علت بدهی قطع شود

سیدمحمد احمدی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آرامش بخشیدن به مردم و کشاورزان خاطرنشان کرد: به اداره برق اعلام شده است که هیچ برقی در حوزه کشاورزی نباید به علت بدهی قطع شود.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از تسنیم، سیدمحمد احمدی در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی در رشت با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر مسئولان ذی‌ربط در امور آب با بخشداران اظهار داشت: بخشداران اگر نکاتی را مطرح می‌کنند به دلیل ارتباط مستقیمشان با مردم است.

فرماندار رشت با بیان اینکه در جنوب و شرق استان گیلان می‌توان از راه‌های مختلف آب مورد نیاز کشاورزان را تامین کرد ابراز داشت: امروز همه مسئولان حوزه آب کشاورزی باید یک‌صدا و به‌دور از تقابل با یکدیگر همکاری کنند و سبب نگرانی مردم و کشاورزان نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه ارقام و آمار ارائه شده توسط مسئولان نباید متفاوت باشد تصریح کرد: باید از ظرفیت دهیاران به خوبی استفاده شود زیرا در صورت بروز وضعیت بحرانی باید از آن‌ها کمک گرفت.

احمدی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آرامش بخشیدن به مردم و کشاورزان خاطرنشان کرد: به اداره برق اعلام شده است که هیچ برقی در حوزه کشاورزی نباید به علت بدهی قطع شود.

فرماندار رشت با اعلام اینکه تصمیم نهایی برای تعیین زمان رهاسازی آب فردا اتخاذ می‌شود تصریح کرد: همه مسئولان ذی‌ربط باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا به اهداف مشترکشان برسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اعلام اینکه نباید در میان کشاورزان نگرانی ایجاد کنیم اظهار داشت: همه مسئولان در شهرستان رشت در فضایی دوستانه و با تعامل با یکدیگر در حال کار هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا