آخرین خبرهااستان ها

هرکسی بگوید برجام هیچ کاری نکرده دروغ می‌گوید | چرا می‌خواهند افتخارات کشور را زیر سؤال ببرند

امام‌جمعه لاهیجان گفت: بنده از برجام به‌طور مطلق حمایت نمی‌کنم همان‌طور که رهبری به‌طور کامل حمایت نکردند چراکه این درست نیست اما هرکسی هم بگوید برجام هیچ کاری نکرده دروغ می‌گوید، چرا می‌خواهند افتخارات کشور را زیر سؤال ببرند، گفتند بعد از برجام همه‌چیز از بین رفت و داخل تأسیسات سیمان ریختند و … پس این ۸۳ دستاورد از کجا آمد؟

تدبیرشرق/حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن روز مبعث این روز را بزرگ‌ترین حادثه تاریخ اسلام عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام دارای ویژگی‌های بسیاری بود، ایشان عالم، دانا، قدرتمند اما در عین حال ساده‌زیست بودند و همچون سایر مردم  زندگی می‌کردند و همراه با مردم بودند.

وی با بیان اینکه امروز چه ایرادی دارد مسئولین بروند در میان مردم و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند، افزود: در همین لاهیجان دریکی از خیابان‌ها اکثریت ساکنین آن خیابان از تأسیس یک مرکز که نمی‌خواهم نام ببرم ناراحت هستند، بنده به آن‌ها قول دادم که بروم و ببینم از نزدیک که درد مردم چیست، پیغمبر همیشه میان مردم می‌رفت و درد مردم را لمس می‌کرد مسئولین نیز باید این‌چنین باشند.

امام‌جمعه لاهیجان به مشکلات مربوط به آب‌رسانی به مزارع کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین باید خودشان را جای کشاورزان زحمت‌کش بگذارند، باید برای رفع مشکل آب تدابیری اندیشیده شود.

صدیق با اشاره به حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌اتفاق نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در دفتر ایشان، گفت: قرار است در لاهیجان طرحی به نام پزشک اجتماعی اجرا شود، در این طرح شهرستان به چند منطقه تقسیم‌شده و همه مردم از همه اقشار ازلحاظ سلامت شناسایی می‌شوند.

وی گفت: در هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داریم، تأسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام از اقدامات بسیار شایسته بوده که همچنان در قالب اجرای طرح‌های هادی، صدور اسناد روستایی، کمک به ساخت مسکن و…  ادامه دارد.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به فرارسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای عنوان کرد: همین امسال ۸۳ دستاورد در حوزه‌های مختلف هسته‌ای همچون رادیو دارو، اقدامات و تأسیسات نیروگاهی و… به دست ریاست محترم جمهور و مسئولین افتتاح شد.

وی ادامه داد: بعد از برجام چقدر حرف‌ها زدند، بنده از برجام به‌طور مطلق حمایت نمی‌کنم همان‌طور که رهبری به‌طور کامل حمایت نکردند چراکه این درست نیست اما هرکسی هم بگوید برجام هیچ کاری نکرده دروغ می‌گوید، چرا می‌خواهند افتخارات کشور را زیر سؤال ببرند، گفتند بعد از برجام همه‌چیز از بین رفت و داخل تأسیسات سیمان ریختند و … پس این ۸۳ دستاورد از کجا آمد؟ همان‌طور که مطرح شد حتی اگر برجام لغو شود در مدت چند روز به همان درصد غنی‌سازی قبل از برجام بازخواهیم گشت.

صدیق خاطرنشان کرد: ترامپ و اسرائیل دارند جان می‌دهند و شب و روز خواب ندارند، چرا این‌ها انقدر از برجام ناراحت‌اند؟ چرا عربستان و … از برجام ناراحت هستند؟ وقتی حضرت آقا در ارتباط با آقای ظریف آن تعابیر بزرگوارانه را وقتی مطرح می‌کنند مگر می‌شود به همین راحتی این شخصیت را از عوامل بیگانه و … بدانیم؟ این‌ها باید در آن دنیا جوابگو باشند.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به در پیش بودن روز ارتش اظهار داشت: ارتش در طول تاریخ زحمات بسیاری را برای نظام کشیده است، در زمان انقلاب نیز نیروهای ارتشی خوش‌فکر و دلسوز وابسته به انقلاب بودند که بسیار بر روی نظام شاهی فشار آوردند و لرزه بر تن آن‌ها انداختند، روز ارتش را نیز امام نام‌گذاری کردند، باید نیروهای نظامی ما سپاه، ارتش و … را گرامی بداریم.

وی در رابطه با بهانه غربی‌ها و آمریکا در رابطه با استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه اظهار داشت: خودشان بریدند و دوختند هیچ کجا این را تائید نکرده و می‌خواستند به سوریه حمله کنند که روسیه و ایران هشدار دادند که کوچک‌ترین حرکت مواجه با شدیدترین برخوردها است.

خطیب جمعه لاهیجان تأکید کرد: تا زمانی که مردم شجاع و جوانان به همراه نیروهای نظامی وجود دارند کوچک‌ترین غلطی را نمی‌توانید انجام دهید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا