اجتماعیاستان ها

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت: امسال باید عملیاتی کار کنیم و مصاحبه ها کمتر و خروجی ها بیشتر شود

فاطمه شیرزاد

فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار کرد: آرزو می کنم سال جدید همراه با نشاط،صحت و سلامتی برای مردم و مسئولان باشد و در راستای شعار سال گام برداریم.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گیل خبر، فاطمه شیرزاد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مسئولان باید حمایت بیشتری از تولیدات داخلی داشته باشند و تولیدکنندگان نیز باید بتوانند با افزایش کیفیت کالا مردم را به خرید کالای ایرانی ترغیب کنند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مطرح کرد: حوزه مدیریت شهری در راستای ترویج و اجرایی شدن شعار سال اقدامات اساسی را انجام دهد و در این راستا می توان در حوزه فرهنگی و روابط عمومی با اطلاع رسانی و نصب بنر مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کرد.

شیرزاد مطرح کرد: مراسم تقدیر از چهره های شاخص رشت سالانه برگزار شود و از افتخار آفرینان حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،ورزشی و ..در این مراسم تجلیل شود.

سخنگوی شورای شهر رشت خواستار حمایت بیشتر مسئولان از جوانان و بانوان شد.

شیرزاد با بیان اینکه بانوان ورزشکار گیلانی مظلوم واقع شده اند بیان کرد: متاسفانه فوتسال بانوان در رشت از حمایت اداره کل ورزش و جوانان بهره مند نیست و این یک معظل است.

وی تاکید کرد: بانوان ما نیاز به شادابی و نشاط دارند و باید حمایت ویژه شوند و با توجه به قابلیت خوبی که بانوان دارند باید ورزش بانوان تقویت شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به نواقص نمایشگاه پیاده راه فرهنگی در ایام نوروز گفت: این نمایشگاه در حد و اندازه های رشت نبود و البته در این زمینه فقط شهرداری نباید پاسخگو باشد و حوزه های ذی ربط نیز باید پاسخ دهند.

شیرزاد افزود: مردم معمولا از برگزاری چنین نمایشگاه هایی استقبال می کنند و رشت نیازمند مکانی ثابت در برگزاری نمایشگاه ها است و اداره میراث فرهنگی نیز در این راستا حمایت لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه نوروزی در پیاده راه باید غرفه شهر خلاق خوراک نیز برپا می شد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت برگزاری نمایشگاه فصلی غذا در راستای جذب گرذشگر در رشت را پیشنهاد داد.

شیرزاد خواستار جدی گرفتن ورزش محلات در سال ۹۷ شد و خاطرنشان کرد: ۵۵ محله داریم و جشنواره فصلی ورزش محلات برگزار شود.

وی ساخت زمین های ورزشی در محلات کم برخوردار رشت را نیازی اساسی برای جوانان و نوجوانان دانست و گفت: ورزش موجب شادی و نشاط در نوجوانان و جوانان می شود.

سخنگوی شورای شهر رشت تاکید کرد: امسال باید عملیاتی کار کنیم و مصاحبه ها کمتر و خروجی ها بیشتر شود.

شیرزاد تاکید کرد: حوزه مدیریت شهری در اختیار شورا و شهرداری است و اگر استاندار هم باشد جلوی او قرار می گیریم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا