آخرین خبرها

صحبت‌های برانکو درباره تیم‌ملی؛چه کمکی می‌توانم به کی‌روش بکنم؟

صحبت‌های برانکو درباره تیم‌ملی؛چه کمکی می‌توانم به کی‌روش بکنم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس که دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود، آخرین بخش صحبت هایش در این برنامه را به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص داد.

برانکو در مورد شرایط تیم ملی گفت:« من واقعا نمی دانم مشکل در کجاست. من نمی خواهم دوران حضور خودم در تیم ملی را با الان مقایسه کنم. در چهار سالی که من مربی تیم ملی بودم بهترین نتایج را در تیم ملی کسب کردم اما حمله های زیادی به من می شد. در حال حاضر تیم ملی حداکثر امکانات را در اختیار دارد و هرچه کادرفنی تیم ملی خواسته توسط آقای تاج برای آن ها فراهم شده.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« من و آقای شفر هیچوقت برنامه تیم ملی را بهم نزدیم و واقعا نمی دانم مشکل از کجاست. شما اگر سرمربی بودید و تیم تان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود چه کار می کردید؟ آیا بازیکنان لژیونر می توانند به اردوی تیم ملی بیایند؟ اگر ایشان بتوانند بازیکنان را به حد مسی یا رونالدو برسانند من کل تیمم را در اختیار ایشان قرار می دهم.»

برانکو گفت:« من باید دو مسئله را اول روشن بکنم. زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم نه صبا و نه سپاهان به من بازیکن ندادند. در حالی که بازی های آن ها اهمیت زیادی نداشت. اما الان ما در بخش حذفی لیگ قهرمانان حضور داریم و داستان متفاوت است. من چه در زمانی که در تیم ملی بودم و چه زمانی که در پرسپولیس بودم هیچوقت نخواستم برای کسی مشکل ایجاد کنم. خدا نکند که من مانع ملی پوش شدن بازیکنانم شوم. بلکه به آن افتخار خواهم کرد. من نمی دانم چه کمکی می توانم به آقای کی روش بکنم؟ ایشان کادر فنی خودشان را دارند. من هیچ مشکلی با هیچکس ندارم. آیا از من شنیده اید که به کسی توهین بکنم یا کسی را تحقیر بکنم؟ بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شوند، خواهند رفت.»

سرمربی سرخ ها سپس در مورد زبان فارسی یاد نگرفتنش گفت:« متاسفم که فارسی یاد نگرفتم. باید این کار را انجام می دادم. مترجم های بسیار عالی ای داشتم.رضا چلنگر و نیک سیرت. به همین جهت زیاد تلاش نکردم اما قبول دارم که باید یاد می گرفتم و توجیهی ندارم.همین الان از خجالت شروع به عرق کردن کردم!»

برانکو در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« از همه تشکر می کنم و سالی پر از سلامتی و شادی را برای همه آرزو می کنم و موفقیت قاطع تیم ملی در جام جهانی را می خواهم.»

۲۵۴ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا