آخرین خبرهااستان ها

تدبیر درست استانداران گیلان و اردبیل

تدبیرشرق:اظهار نظر عجولانه و خارج از عرف ولی داداشی نماینده فعلی آستارا در خصوص سکوت استاندار گیلان درباره حواشی پیش آمده پیرامون منطقه حیران موجب بهت افکار عمومی شد.

پس از ادعاهای بی اساس نمایندگان اردبیل و قاضی پور نماینده پر حاشیه ارومیه در مجلس شورای اسلامی که از لحاظ حقوقی و اجتماعی مردود است شاهد موضع صریح و شفاف برخی از نمایندگان مجلس بودیم تا جاییکه جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی قاضی پور را به خوردن گلابی که میوه دلخواه اوست و چندی پیش سوژه عکاسان خبری حاضر در مجلس شد دعوت کرد و کوچکی نژاد دیگر نماینده مردم رشت و دلخوش دیگر نماینده گیلانی این اظهارات قاضی پور را مضحک خواندند.

مشخص نیست داداشی نماینده مردم آستارا که بالاخره مشی سیاسی اش پس از حضور سه ساله در مجلس برای همه مبهم است با خطاب قراردادن استاندار گیلان به دنبال چه سناریویی است؟

طبیعتا با عدم ورود استاندار اردبیل به این مناقشه عملا هرگونه موضع گیری دکتر سالاری در این مورد فاقد توجیه و خارج از عرف خواهد بود چه آنکه ایران اسلامی و در راس آن کارگزاران نظام مقدس باید از هرگونه رفتار عجولانه و شتابزده و تفرقه افکن خودداری کنند و زمینه بازی بدخواهان و فرصت طلبان را مسدود کنند.

سیاست و تدبیر درستی که مصطفی سالاری و اکبر بهنامجو استانداران دولت تدبیر وامید در گیلان و اردبیل با اتخاذ آن و دوری از آن به عنوان عالی ترین مقام های اجرایی دو استان از عهده آن برآمده اند.

مطالب پیشنهادی

‫2 دیدگاه ها

  1. استاندار اردبیل نباید موضع بگیره اتفاق در گیلان افتاده و نماینده ها و مسئولین گیلان باید جواب میدادن اومدن تابلو رسمی مملکت با نام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کردن پرچم کشور اجنبی را روش گذاشتن شعر تجزیه طلبانه روش خودندن پارچه ای به زبان ترکی با املای غلط و پانترک به خاک گیلانی ها تعرض کردن بعد استاندار اردبیل بیاد چی بگه؟ سرتو مثل کبک زیر برف فرو نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا