آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رهبر انقلاب از وجود مجتمع آدینه خبر نداشتند | این ساختمان هیچ ربطی به آقا و دفترشان ندارد

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه با رهبری‌های داعیانه امام راحل و جانشین خلف ایشان یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای ما مشکلات را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: رهبر انقلاب کشور را به بهترین نحو مدیریت کردند.

به گزارش تدبیرشرق آیت الله محمدی گلپایگانی‌، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در خطبه های پیش از نماز جمعه رشت با بیان اینکه با وجود کسالت ولی به عشق دیدار مردم گیلان آمدم، اظهار داشت: ولایت حضرت علی (ع) را تبریک می‌گویم. حق همیشه علی (ع) و علی (ع) همیشه با حق است.

محمدی گلپایگانی ضمن تبریک مبعث رسول (ص)، گفت: روز جمعه روز ظهور امام زمان (عج) است و همه چشم انتظار ظهور هستیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه جهان آشفته‌ای داریم، گفت: با ظهور امام زمان (عج) عدالت در دنیا گسترده می‌شود و زنان می‌تواند از غرب به شرق به تنهایی سفر کنند بدون اینکه کوچکترین‌ آسیبی به وی رسد.

وی با اشاره به اینکه لقب “بقیه الله” توسط خود حضرت مهدی (عج) برای خودشان انتخاب شده است، گفت: سابقه استان گیلان بر کسی پوشیده نیست و استان گیلان بزرگان زیادی را تحویل جامعه داده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: گیلان همیشه از رجال دینی و سیاسی برخوردار بوده است.

محمدی گلپایگانی با اینکه گیلان هم‌مرز کشور کمونیستی شوروی بود و هرچقدر سعی کردند گرایش این مردم را به دین از بین ببرد اما نتوانست‌، گفت: رضاخان پهلوی و پسرش نیز نتوانستند مردم گیلان را با ایجاد خانه‌های فساد و شرابخواری از دین دور کنند اما نتوانستند زیرا دین در جان مردم گیلان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سفر رهبری به انزلی گفت: جوانانی که ظاهرشان به طور گونه ای بود خودروی حامل رهبری را می‌بوسیدند زیرا علاقه به دین و رهبری در وجود این مردم است.

محمدی گلپایگانی‌ با بیان اینکه دشمنان ما دشمنان قسم خورده هستند زیرا امام راحل نقشه‌های ۲۰۰ ساله آنها نقش برآب کرد، گفت: دشمنان با اصل اسلام و اصل نظام دشمن هستند و ما باید در برابر آنها مقاومت نماییم.

وی با اشاره به فعالیت گروهگ‌های ضد نظام در دوران ۴۰ ساله عمر انقلاب، گفت: گروهک منافقین ۱۷ هزار افراد انقلابی را بدون ایجاد دادگاهی و بدون هیچ گناهی به شهادت رساندند.

به گزارش دیارمیرزا محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه با رهبری‌های داهیانه امام راحل و جانشین خلف ایشان یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای ما مشکلات را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: رهبر انقلاب کشور را به بهترین نحو مدیریت کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کشورهای بیگانه در دوران جنگ به ما لامپ نیم‌سوخته و سیم خاردار نمی‌دادند، اظهار داشت: ما با راهنمایی های مقام معظم رهبری بسیاری از نیازهای خود را در داخل تامین می‌کنیم و موشک‌ها و راداری های قوی داریم.

وی با اشاره به وجود جوانان انقلابی در کشور، گفت: تا زمانی که جوانانی در کشور داریم که آرزوی شهادت دارند کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره نامه‌ی مقام‌معظم رهبری به جوانان غرب، اظهار داشت: نامه رهبری به غرب تاثیر بسزایی در جهان داشت و نشان داد اسلام دین گذشت است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت از امام جمعه مبارزی مانند آیت الله احسانبخش داشت، گفت: ۴۲۵۰ کامیون از گیلان به جبهه های جنگ رفت که این موضوع بی‌سابقه است.

وی گفت: تا زمانی که فرهنگ‌ شهادت در کشور وجود دارد این کشور آسیپ پذیر نیست.

محمدی گلپایگانی با اشاره به حضور آیت الله قربانی‌ در امامت جمعه رشت گفت: ایشان در حد خودشان عنصر فرهیخته فرهنگی که کتاب‌های زیادی تالیف کردند. در این اواخر آقای قربانی طی نامه‌ای که به رهبری دادند گفتند قادر به اقامه نماز نیستم و ایشان حدود ۲۰ هفته قادر به نماز نبودند و حضرت آقا نیز عذر ایشان را پذیرفتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه منشاء اقدامات ضد آقای قربانی در خارج کشور بود تصریح کرد: کسانی در ساختمان آدینه حقی داشتند و دارند بدانند که ما در صدد احقاق آن هستیم البته این ساختمان ربطی به رهبری و دفتر ایشان ندارد و حضرت آقا گفتند از وجود مجتمع آدینه خبر نداشتم.

وی ادامه داد: نظر آقای قربانی این بود که این مجتمع برای نهاد نمازجمعه هستند و این ساختمان برای امام جمعه نیست و اختیار این ساختمان نیز برای ائمه جمعه جدید رشت است.

محمدی گلپایگانی متذکر شد: این ساختمان هیچ ربطی به آقا و دفتر ایشان ندارد و این سو برداشت بوده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گزینه های زیادی برای گیلان مدنظر داشتیم، گفت: از بین گزینه های مختلف به آقای فلاحتی رسیدیم.

وی در ادامه گفت: وحدت خود را برای همیشه حفظ نمایید و صف‌های نمازجمعه را خالی نگذارید. رهبری از بنده خواستند که سلامشان را به مردم گیلان برسانم.

در ادامه آیت الله محمدی گلپایگانی حکم آیت الله فلاحتی را تقدیم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا