آخرین خبرهااستان ها

نگذارید خون مردم گیلان به جوش آید|نسبت به تقسیمات کشور یا روحیه مردم گیلان ناآگاه هستند

آنهایی که ماجرای جدایی گردنه حیران از گیلان را دنبال می‌کنند نسبت به تقسیمات کشور ناآگاه هستند و نسبت به روحیه مردم گیلان آگاهی کافی را ندارند.

به گزارش تدبیرشرق کاظم دلخوش بابیان اینکه مردم گیلان یکی از مردمان بافرهنگ و اصیل کشورمان هستند، اظهار داشت: بخشی از شهروندان در استان گیلان از آذری زبانان هستند و خون و گوشتشان آغشته به آب و هوای استان گیلان است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط فعلی جامعه، شرایط مناسبی برای ایجاد تفرقه نیست، گفت: آنهایی که ماجرای جدایی گردنه حیران از گیلان را دنبال می‌کنند نسبت به تقسیمات کشور ناآگاه هستند و نسبت به روحیه مردم گیلان آگاهی کافی را ندارند.

دلخوش با بیان اینکه این حرف‌های کوچک و سخیف باعث تشدید شدن اختلاف قومیتی می‌شود، افزود: افرادی که به دنبال چنین حرف‌هایی هستند ابتدا باید مشکلات خودشان را حل کنند و دخالت در امور دیگران نکنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم گیلان اجازه دخالت را به هیچ کسی نمی‌دهند و کسی حق ندارد از استان‌های دیگر در استان گیلان دخالت بکند، عنوان داشت: ما اجازه هیچ‌گونه دخالت را به افراد دیگر در امور استان گیلان نمی‌دهیم.

دلخوش بابیان اینکه اگر کسی می‌خواهد فراتر از حوزه خودش گام بردارد به او اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم، اظهار داشت: افراد باید به دنبال مشکلات مردم منطقه خودشان باشند و مشکلات اساسی مردم، این بحث‌ها نیست و این بحث‌ها باعث اختلاف می‌شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی باید مواظب نحوه گفتار و رفتارشان باشند، عنوان داشت: که اگر مردم گیلان خونشان به جوش بیاید، قطعاً ما به‌عنوان نماینده مردم عزیز در دفاع از حق برخورد جدی خواهیم کرد. اگر بحث مطرح‌شده شوخی باشد نباید با احساسات مردم عزیز بازی کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا