آخرین خبرها

هک شدن ۱۵۰ میلیون اکانت اپلیکیشن معروف تناسب‌اندام

هک شدن ۱۵۰ میلیون اکانت اپلیکیشن معروف تناسب‌اندام

به گزارش خبرآنلاین، هکرها با نفوذ به سیستم رایانه‌ای شرکت پوشاک ورزشی و ابزار فیتنسِ Under Armor توانستند به دیتای ۱۵۰ میلیون عضو اپلیکیشنِ مای‌فیتنس‌پال دست پیدا کنند.{لینک}

برنامه تناسب اندام و خدمات فیتنس این کمپانی چند سالی است محبوب شده و با بزرگانی مانند Nike، Adidas و Puma رقابت دارد. کاربران به وسیله اپلیکیشن مای‌فیتنس‌پال، ورودی کالری به بدن را تنظیم کرده و با دریافت برنامه پیشنهادی تناسب اندام، رژیم غذایی و بدن مناسب را به دست می‌آورند.

کمپانی Under Armor ضمن تایید خبر اعلام کرد حساب کاربری، پسوردها و ایمیل کاربر سرقت شده اما حمله‌کنندگان نتوانسته‌اند به شماره کارت اعتباری و گواهینامه کاربران دسترسی پیدا کنند.

این کمپانی از کاربران خواسته است تا پسورد خود را تغییر دهند اما قول نداده است که هکرها نتوانند از دیتای سرقتی سوء استفاده نکنند و بنابراین در معرض خطر هستند.

این بزرگ‌ترین «لورفتگی» دیتا در سال ۲۰۱۸ تا بدین لحظه محسوب شده و بازپرسان اینترنتی در حال یافتن هویت هکرهای مای‌فیتنس‌پال هستند.

کمپانی Under Armor در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن مای‌فیتنس‌پال را به مبلغ ۴۷۵ میلیون دلار خرید و ۱٫۸ درصد از درآمد ۵ میلیارد دلاری این کمپانی در سال گذشته از روی این اپلیکیشن بود.

۵۶۵۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا