آخرین خبرها

بازیکن گیلانی تیم ماشین سازی تبریز با سپیدرود رشت قرارداد بست

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه گفت: حسین ابراهیمی بازیکن فصل پیش ماشین سازی تبریز ، با امضای قرارداد یکساله به تیم سپیدرود رشت پیوست.
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن گیلانی ، سابقه حضور در تیم های نفت تهران، فولاد خوزستان، پگاه گیلان، ملوان بندرانزلی و داماش گیلان را نیز دارد.
وی اظهار کرد: سیدمحمد حسینی دروازبان و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با امضای قرارداد جدید ، به مدت یک سال دیگر در تیم سپیدورد رشت ماندگار شدند.
وی ادامه داد: امیدواریم که هرچه زودتر وضعیت مدیریتی باشگاه سپیدرود رشت نیز مشخص شود تا این تیم بتواند با جذب بازیکنان مورد نظر، با قدرت در رقابت های فصل آتی لیگ برتر کشور حضور یابد.
وی بیان کرد: البته چند بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت و همچنین چند بازیکن جدید منتظر امضای قرارداد با این تیم هستند که امیدواریم طی هفته آینده قرارداد این بازیکنان نیز با تیم سپیدرود رشت به امضاء برسد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت ، توانست با کسب رتبه دوم این رقابت ها ، به لیگ برتر کشور صعود کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار :نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا