آخرین خبرها

جمع آوری تور های غیرمجاز ماهیگیری در رودخانه های نور و محمودآباد /ممنوعیت صیدماهی در مازندران

جمع آوری تور های غیرمجاز ماهیگیری در رودخانه های نور و محمودآباد /ممنوعیت صیدماهی در مازندران

استان‌ها > مازندران – ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای نور و محمودآباد همزمان با فصل تکثیر وتخم ریزی ماهیان اقدام به جمع آوری تورهای ماهیگیری غیرمجاز از رودخانه ها نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، با توجه به فرا رسیدن فصل تخم ریزی ماهیان رودخانه ای(۱۵ اسفند)، صید هر گونه ماهی تا پایان فصل تخم ریزی(۱۵ اردیبهشت) در سطح رودخانه ها ،آبراه ها وتالاب های استان ممنوع است.
دراین رابطه ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور طی گشت وکنترل در منطقه بلده این شهرستان از صیادان متخلف دو رشته سالیک و یک عدد لانسر به همراه ۹ قطعه ماهی قزل الا کشف و ضبط نمودند.
در ماموریت دیگر ماموران یگان این شهرستان در منطقه رزن از صیادان غیرمجاز دو دستگاه لانسر و دو رشته تور ماهیگیری( سالیک) کشف و ضبط نمودند.
همچنین در محمودآباد طی گشت و کنترل مشترک یگان حفاظت محیط زیست و یگان حفاظت آبزیان شیلات در رودخانه ها وسواحل حوزه شهرستان محمودآباد۱۰رشته تور ماهیگیری و سایرادوات صید را جمع آوری کردند. لازم بذکر است : افرادی که به هر دلیل در این زمان اقدام به صید ماهی کنند، طبق مواد ۱۰ و ۱۲ قانون شکار و صید، ضمن معرفی به مقامات قضایی برابر ماده ۳۰ همین قانون، مشمول جریمه ضرر و زیان وارده و حبس ناشی از صید غیر مجاز خواهند شد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا