آخرین خبرها

حاج‌صفی: تمرکز اصلی تیم ملی روی بازی با مراکش است

حاج‌صفی: تمرکز اصلی تیم ملی روی بازی با مراکش است

ورزش > فوتبال ملی – بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی با تیم‌هایی نظیر تونس و الجزایر بهترین فرصت برای کسب تجربه بازیکنانی است که باید در جام جهانی بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان حاج صفی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال، درباره برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: خوشبختانه برنامه آماده‌سازی تیم ملی به شکل مطلوب کادر فنی پیش می‌رود و باز‌ی‌های دوستانه هم بر اساس همین برنامه‌ریزی انجام می‌شود. دیدار اول برابر تونس را پشت سر گذاشتیم و روز سه‌شنبه هم برابر الجزایر به میدان می‌رویم. 
وی افزود: بازی با چنین تیم‌هایی بهترین محک برای بازیکنان تیم ملی است تا شرایط تیمی مانند مراکش را ۸۰ روز زودتر از آن میدان بزرگ تجربه کنند. بهترین فرصت برای بازیکنانی است که باید در جام‌جهانی بازی در بالاترین سطح دنیا را هم پشت سر بگذارند. حاج صفی با اشاره به شرایط مشابه تونس و الجزایر با مراکش گفت: نگاه ما در قدم اول به بازی با مراکش است و فعلا تمرکز اصلی تیم ملی روی این تیم است. نتیجه‌ای که در این بازی کسب می‌کنیم تاثیر مستقیم بر سرنوشت تیم ملی در جام جهانی دارد بنابراین الان فقط به این تیم فکر می‌کنیم و اینکه چگونه می‌توانیم برابر مراکش عملکرد مناسبی داشته باشیم.
 وی در پاسخ به این سوال که چه قدر می‌شود به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار بود، گفت: ما در تیم ملی برای این هدف تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به این هدف تا بالاترین حد توانمان سعی خواهیم کرد. البته این یک طرف ماجراست و طرف دیگر که همیشه به ما انرژی می‌دهند، مردم و هواداران هستند. امیدوارم با انرژی مثبتی که از کل کشور به سمت تیم ملی سرازیر می‌شود، بتوانیم در این روزهای کم باقی‌مانده تا شروع جام جهانی به خوبی آماده شویم و در نهایت باعث سربلندی نام ایران عزیز باشیم. 
بازیکن تیم ملی درباره آخرین شرایط این تیم پس از دیدار برابر تونس گفت: پس از این بازی به اتریش سفر کردیم و در این دو روز هم خودمان را برای بازی با الجزایر آماده می‌کنیم. خوشبختانه اردوی مفیدی داشته‌ایم و مطمئنا تاثیر این اردو در رقابت‌های جام جهانی مشخص خواهد شد.

۴۱۲۵۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا